miercuri, 16 iulie 2008

Tichie de margaritar

Am primit o sapca... de fapt.. la aproape fiecare concurs primesc cate una si nu ma laud asa tare, nu ?
Asta insa, e o sapca din 2001 de la Dakar, primita de la un prieten care bate Africa in fiecare an.
Din Decembrie pana prin Martie el e in Africa. Si s-a tinut dupa Dakar multi ani. Auzind el cum ca eu am crescut mare intr-un mic offroader mi-a daruit sapca lui.
Azi, in pana de inspiratie lucrand la noul desen de pe Patrol - (fostul Space Invader e in devenire - The Sand Stormer, m-am apucat sa desenez sapca - tot era pe masa.
Tzaca Paca.. mi-e gandul la Africa... de-acolo ne tragem cu totii.

3 comentarii:

Costin spunea...

Sapca DAKAR chiar e misto,si e de cand concursul se tinea cum trebuie :)

Mika spunea...

one day I say...one day we will also 'conquer' Africa!!!

Sunaina spunea...

voi chiar sunteti multi-talentati si demni de apreciat.mult respect pentru ceea ce faceti,sper sa va revad,de data aceasta in Maramures la OffRoad Fest!