joi, 3 iulie 2008

capitolul 4 - ziua limpede



nu se astepta sa fie usor... la urma urmei cu toti faceu la randul lor tot ce stiau mai bine dar in final nu era de ajus. cel putin el asa credea in ciuda pozitiei relativ decente.
cumulate erau deja multe nopti nedormite, multe provocari mecanice si de pilotaj ba chiar si de navigatie.
zilele lui se derulau intre dorinti neimplinite si neregulamentare si nopti muncite in ritm de fanfara.
in a patra zi a gasit lacul.. si deja toate portretele ce i se derulasera prin fata ochilor de atata vreme pareau ca poze intr-un album aleatoriu.
Acesta era capatul.. a hotarat sa puna capat intregii suferinte si s-a daruit soarelui si apei.
Dupa multe ore de.. de...riva.. si-a amintit unde e malul si a lasat namolul sa intre intre degetele de la picioare. In sfarsit fusese o zi buna.
Barbatul se mai uita inca odata in raza de soare indragostita de lac, facu o plecaciune si se grabi sa-i intampine pe cei 4 samurai.

---------------------------------------------------------




stau si frec cu gesturi mecanice noroiul uscat pe piele. se sfarma si imi smulge firicele de par de pe brat. ustura un pic.. placut.. dar am nervi. urasc tricoul de pe mine - il scot cu un singur gest si-l azvarl sub cismea. o sa spal aceasta zi de pe mine.
puteam recupera tot. Piatra Neamtul a rupt o planetara si traseul - in sfarsit frumos.. s-a dovedit greu.
AM fi recuperat tot.. dar am ales sa-i ajutam si sa.. sa-i asteptam.. si sa-i insotim.
da.. am terminat primii.. cele 4 samuraie.. impreuna.. ca un manifest Dojo.
urmatorii.. probabil mai au mult pana sa ne ajunga.
muuult mai mult.
o parte din mine vroia sa-i lasam sa se descurce.. sa ajungem al finish.. si apoi sa ne intoarcem sa-i recuperam.. asa cum au facut si ei. voria sa vada care ne e adevarata masura. isi spunea ca oricum.. am fi avut timp sa terminam.. sa recuperam suficient cat sa facem ziua de maine sa fie interesanta pentru amandoua echipele...
o alta parte din mine se bucura nespus ca am petrecut o zi cu prieteni, ca i-am ajutat.. ca am renunta la un loc in plus.. la locul I ... sau la batalia pentur el.. doar asa... in cunostinta de cauza.
am doua parti in mine.. si nu stiu care e mai mare.. dar ma bucur ca le am pe amandoua.

AM fi recuperat tot... dar cred ca suntem mai castigati asa.
o sa spal toata aceasta zi..
o sa merg la lac.. si o .. o sa sparg unda soarelui indragostita de unda apei...



---------------------------------
























5 comentarii:

Anonim spunea...

Nu gasesc cuvinte sa-mi exprim admiratia, da, da, admiratia, pentru barbatia si caracterul acestor adevarati si "limpezi" ...samurai!
Stima Domnilor!

Mika spunea...

intr-o zi poate ca o sa uiti ca nu ai luat cupa la Buzau...dar pe prietenii din Piatra Neamt nu cred ca-i vei uita asa usor ;)

ionutz spunea...

multumesc din nou :)

PS ce bine arata blogu de cand se ocupa Andrei;).....nu-i nimic de marti revenim la tehnic:)

Suz spunea...

sunt putini oameni pe care-i apreciez si respect asa de mult.
sunteti dincolo de real,trecuti de mult in sfera imaginarului.
toata stima pentru tot ce faceti,pentru fairplay,pentru (superbele) fotografii si posturi...

(nu mai zic nimic de masini,e subinteles.)

Costin spunea...

Multumim de aprecieri,cand faci ceva din pasiune vad ca reusesti sa obtii admiratia si respectul celor din jur :)
Ne vedem la Agnita:)