marți, 8 iulie 2008

Intr-acolo a fost Buzaul.



Intr-un final... ne-am dat jos de pe podium si-am desenat cu un bat in praful local azimutul catre casa fiecaruia.

Unii au ramas sa-si petreaca weekendul la un birt de sosea langa fosta groapa de gunoi a Buzaului, loc vestit de nunti si chefuri. Si-a refacut renumele.. cel putin la chefuri.

Eu m-am scurs ca o soacra discreta spre Manu Chao si bine a fost.
Samuraiul nu mai are oglinzi, dar daca ar fi avut as fi stiut ca in urma a ramas o aventura complicata - cu nopti mecanice si zile de jungla. Un concurs la care AUTO-extrem-ul a coborat pe traseul de MOTO extrem.. o poteca mica mica... atat de mica de i-a facut pe toti sa se cruceasca. Si dupa atatea zile de concurs, intre locul 2 si 3 era diferenta de... 1 minut.
Ajunsi in trial unul cu puntea spate rupta.. altul cu puntea fata. Logic... a castigat cel cu puntea spate intreaga.
Cheloo si-a convins nevasta sa vina gravida la offroad - micutul.. ori iese zbenguit bine.. ori troliat la nastere.
La moto... s-a lasat cu incidente - Demonul luand inca odata moartea de guler. Se pare ca s-a smucit si eroul nostru a ramas cu fractura deschisa etc... o repara el.. iar.
Si de reparat se ocupa probabil toata lumea... fiecare in coltul lui isi unge ranile cu vaselina. Eu astept Patrolul de la reanimare.
Cam asta a fost prima iesire a gargaritei galbene... mai urmeaza.
Mi-e destul de clar ca eu cu frac-miu tre sa trecem la Extrem desi nu pot sa nu ma gandesc la cum ar fi fost Buzaul.. daca ploua.


Am avut ghinion de vreme impecabila.



Ne vedem... foarte curand ;)
















2 comentarii:

Ioana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mika spunea...

muncite zile...frumoase poze!!!