luni, 14 iulie 2008

Suzuki Samurai confundat cu ASPIRATORUL :)

Ii dau deja celebra mea veverita lui Nicu Iorga sa mearga in gasca mare la Buzau pentru a nu stiu cata oara sa geseasca lacul Hansaru.
Toate bune si frumoase,au gasit lacul,au facut trasee frumoase,s-au si inoroit.....Nicu incantat de cum a mers veverita...si-mi trimite azi poze pe mail :)
Uite Tupare ce misto a fost!!
Deci sa vizionam impreuna:)
Prima poza e promitatoare...ceva noroiut pe cauciucuri.....
Valeuuu Nicu a gait o turista!!!! Vai de mine a suit-o pe masina!!!!Noroc cu rollcageul NICULE:)
De asa-i la offroad.....

Deci s-au dat baietii nu gluma.
In concluzie la mai dau masina ca facem si noi material de blog :) :) :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

hahaha super tare nene!
al dracu ma. cred ca-mi iau si eu samurai =)) sau imi fac vitara decapotabila (bikini(!) top)

Costin spunea...

Victore eu zic sa-i imprumuti Vitara o tura sa vezi cu ce poze vine :) :) :)

Anonim spunea...

turista fu atat de incantata de masina, incat s-ar putea sa o cunoasteti personal la agnita.
dar, dupa cum spunea un critic in viata, piesa dintre volan si scaun face totul :P
niku

Anonim spunea...

Am fost la Agnita....dar din diverse motive....n-am vazut decat veverita bulgroaica....p-ailalta nu