miercuri, 2 iulie 2008

BUZAU - Poze grabite




NU stiu cat de mediatizat este evenimentul.. dar macar la Dojo sa lasam niste poze.
N-am chiar conditiile ideale de prelucrare.. asa ca.. daca sunt urate e pentru ca n-am vazut nimic :)

Intre timp - noi ne lovim de probleme tehnice in fiecare zi... iar concurentii nostrii directi merg foarte frumos.
Locul I in acest moment - echipa de la Piatra Neamt - SUPER BAIETI. Au un ritm excelent, masinile merg bine si in plus ei sunt super simpatici. Mai mare dragul.
Cum adica ce masini au ? SAMURAIE... trecute prin DOJO :)
AM vazut la ei ceva upgrade-uri la bari - hmm..interesant :)


numarul lor...dupa ce ne-au ajutat pe noi.


RESPECT PIATRA NEAMT

In prima zi ne-au ajutat sa recuperam masina lui Sorin. Aveau deja 2 ore avans.
Noi faceam trenuletul si au condus masina de asistenta pana la locul in care macazul se cracanase. Acolo era si Robert Copacinschi (care a ramas acolo pana a doua zi cu G-ul zobit). Cu el.. Ioana si Craiu veniti sa ajute.
Am facut un trenulet de 3 masini legate intre ele.
Am terminat prima zi .. ultimii 6 km facuti in 3 ore.
Cu toate astea... eram pe locul 2 si urmatorii... ei bine.. au mai intarziat binisor.



A doua zi eram hotarati sa recuperam insa batria care luase foc cu o zi inainte.. s-a desumflat de tot. Am constatat ca alternatorul nu mergea asa ca am asteptat sa vina Trooper sa-l usuram de-o baterie.
TOata tevatura ne-a costat vreo ora... si n-am mai recuperat mare lucru.
Am terminat primii dar dn cauza unui "stop timp" la mijlocul concursului, din ora aceea am mai recuperat doar vreo 20 de minute.
Asa ca .. diferenta intre noi si Piatra Neamt a crescut iar.
A 3-a zi... la Sorin s-a rup un arc si cu el un suport la cutia de transfer.. ah.. si motorul tragea cand vroia el. Mai pui inca o greseala de pilotaj la Tuparu si un cur spart intr-un ciot la mine.. si asta mai creste diferenta intre noi si Nemteni.
NU face nimic .. am recuperat spre seara la baute. De fapt .. nu - si acolo ne-au cam batut :)

NU stim inca cine e pe locul 3.. asteptam rezultatele.. dar.. probabil diferentele sunt inca mari.



Si cu astea fiind spuse repede.. mai zic 2 vorbe de trasee ( la open .. slabut... e clar ca trebuie sa ne dam la extrem).
Romica... e un navigator excelent... n-am avut probleme la navigatie - am mers snur.
Atmosfera e cool - redbull redbull sandwich .. peeeepsssiiii... si seara bere si alte licori.
Hai.. gata... poze.
Sa incepem cu pregatirile de plecare.. si apoi.. ce mai pica de aici.
Ah.. propos.. Adela va multumeste pentru aprecieri ;)










cateva de la plecarea spre Buzau








3 comentarii:

Mika spunea...

Nice to hear from you again!
Asa...da, pozele de la Buzau nu se vad foarte bine, dar surprind atmosfera. Imi place ca gargaritza ORR se vede mare si falnica :)) si, din poze, se pare ca va si distrati. Bravo.
Dar pozele astea de la plecarea spre Buzau sunt tari rau de tot :). Mai ales cea cu dl. Doctor in postura de gospodina. Si cea cu masca de sudura....fain, fain rau de tot. Bravo Mr. AFantana!

Anonim spunea...

Bravos baieti! sunteti o echipa de zile mari! Pozele sunt super faine! Bannerele arata intr-un mare fel! As fi vrut sa fiu cu voi acolo! (O sa-mi bag picioarele in ei de bani in curand...)Nu o sa mai pierd nimic de acu' inainte!
Trooper arata in doua poze absolut bestial: intr-una, la dojo, e Sandokan, tigrul Malaeziei, iar intr-una, la Buzau cred, ca baciul Bruce Springsteen!
D-aia nu ma mai apuc de fotografie, nu pot ajunge sa fac poze ca magister Afantana!

Anonim spunea...

Era sa uit...Trebuia sa o luati si pe miciko Adela cu voi; mai o sudura, mai un flex, mai un banner cu gargarita...In mod cert poarta noroc!