miercuri, 30 iulie 2008

Gandalf IV

Gandalf a crescut mare,acum sta pe picioarele lui si a scapat de caprele care cred ca i-au afectat un pic psihicul in ultimele saptamani.
Da,dupa ce l-am pus pe roti am zambit toti vazand ce baiat mare avem :) (intre noi fie vorba cred ca a zambit si el)
Am inceput capitolul "fiare" in limbajul nostru de' garaj',un libaj foarte elevat dealtfel.
Primul pas rollbar interior.
De maine ne apucam si de rollcage exterior,praguri si bara fata.
Va tinem la curent :)



Urmeaza contravantuirile (adica doua tevi spre spate) si securitatea e asigurata.

8 comentarii:

Anonim spunea...

un pretz estimativ? am un prieten care ar putea fi interesat :-)

ionut73

Costin spunea...

Te referi la BUNICU?

Anonim spunea...

ma refer la gandalf :-)

Mika spunea...

VREAU SI EU ROLLBAR!!!!!
Nu mai aveti viata cu mine daca ma prinde si Clujul fara 'safety' gadgets :)))

Anonim spunea...

Aloha, am vrut sa va spun doar ca sunteti enervanti.... de faini.

ionutz spunea...

Gandalf nu e de capul lui ...la noi. are cine sa-i poarte de grija:)

ionutz spunea...

si multumim:D

Costin spunea...

Gandalf nu e de vanzare dar daca e cineva interesat de o masina de concurs o vand pe a mea!!!