vineri, 25 iulie 2008

The Pain(t) Job



Veazza e ca folie de pimpene.
Daca esti noroios.. parledon, norocos si ti se arata fatza Domnului in primul sumbrure poate cresti mare frumos si bogat si rupi himenul destinului de treci prin viata lasandu-ti zeama sa rodeasca peste generatii.
Daca ai fost cascat, hulpav sau pur si simplu ghinionist ai inghitit samburele si l-ai cacat cu aceeasi scremere cu care iti intinzi fiecare zi dupa zi pe faianta pana la apusul mandriei din billboard, moment in care te declari implinit si dai vina pe... altceva.
Azi... FJ-ul a trecut sa ma vada :) Si eu l-am mangaiat cu gand ca-l voi vedea si ajuta sa renasca. Deocamdata stiu ca e bucuros ca a scapat de la azil. Intrebarea e... unde a nimerit? Ca ce-a vazut azi.. o sa creada saracul ca a fugit de la casa de batrani direct la spitalul de nebuni.
Cum de ce ? Pai la fel de bine venita a fost reintalnirea cu Nissanul... care dupa multa vreme de cand i-am dat cheile Doctorului a revenit inapoi la stapan.. dar .. sincer.. nu-l mai recunosc.

My baby went wild!

A venit la garaj cu ceva kit pe el - si frac-miu m-a rugat sa-l ajut sa dam un pic de spray - pana pun colantul. Nu de alta - dar sa nu ma opreasca Politia.
Zis si facut...



Intai.. mascam cu grija

Prima proba... cu ceva model ;) ca asa suntem .. mai artisti...

Continuam - fundal auriu... apoi cu negru mat si un pattern de ce-om gasi.

Dar nu degeaba se cheama si Atelierele Harniciei.
Toata lumea pune mana.. si zelul nu lipseste.

Deja de pe aici.. va dati seama ca lumea se bucura :)
Eu incercam sa-mi aduc aminte cat am dat pe masina initial - 14500 eur... e vremea sa-i crestem valoarea.

Exista doua feluri de oameni.. cei care impart oamenii in doua si ceilalti. Cum deja e prea tarziu sa evadez sintagmei incerc sa gasesc oamenii despartiti in doua de o felie de pimpene.
Fracmiu si cu mine.. e clar.. suntem de parti diferite. El nu imparte oamenii in doua si in consecinta nu albeste, eu ii impart .. si in consecinta.. colorez.

Va ma zic ceva.. oamenii se impart in doua.
Unii la sfarsitul vietii.. se uita inapoi sa vada ce lasa in urma.
Altii la sfarsitul vietii.. se uita inapoi sa revada... ce iau cu ei.


Eu cand m-am uitat azi ce las in urma... nu vedeam nimic - ca deja il luasem cu mine (nissan-ul).
Dar si daca m-as fi uitat.. of Doamne ce-ar fi fost dat ochilor sa vaza.


Sa NU ma opreasca Politia ???
HAHAHAH
Acum chiar o sa ma opreasca :) Politia bunului simt/gust/samaritean desigur.
Oricine vegheaza la buna pace a ceatatenilor :) - dar cui ii pasa?
Noi facem totul cu drag si viazza ne scuipa in ochi samburi cu fetzele tuturor sfintilor... sau macar a alora cu simtul umorului. Sper :)
Viata se imparte in doua -Ca o felie de pepene - la fel ca si Patrol-ul meu...
Incep patrularea pe granita.. pe muchea feliei de pimpene... ve veghez, voi cei .. de ambele parti si va imbat sa treceti toate granitele.. pana va gadila intre emisfere.

6 comentarii:

Costin spunea...

Deci daca ne luam si Aerograf o sa fie coada de la statuie....:)
Ce sa mai..MARI ARTISTI!!!

Anonim spunea...

Superb! putem achizitiona si niste puscoace pt. paintball; ne jucam cu totii printre masini si... sa te tii opere de arta!

Mika spunea...

aseara cand am vazut post-ul proprietarului in deriva, dupa ce am ras spasmodic vreo 10 minute, aveam multe idei in a raspunde prietenului Andrei. ete ca, dimineata asta capu' mi-i mai gol si nu regasesc prin foldere adanc ascunse vorbele de duh de aseara.
tot ce pot sa zic e: Andrei, termina mai repede desenul pentru Nissan!!!! la colantat cu el, ca nu tzine :)
bancu-i bun insa :D

ionutz spunea...

it's the DOJO my ride special:))
sustin in contiuare ideea cu trecerea masinii printre spray-uri

Deci daca mai sunt doritori suntem gata sa experimentam vopsitoria rapida tip spalatorie. Asteptam voluntari:)

Afantana spunea...

Ce i-ai facut frate? Ma intreba unu?
Eh.. am dus-o la unii... si mi-au facut-o de concurs, frate...

mda... ma rog :) chiar de concurs :)

Suz spunea...

baietii...ce faceti?
stati ca va zic,va pregatiti pentru 19-20-21 septembrie.