luni, 21 iulie 2008

shelby

Stiu ca sus scrie Suzukidojo dar totusi
Un Mustang Shelby GT500 a trecut pe la noi pe la garaj. Rosu cu dungi negre:D

Pentru cultura noastra generala GT500 e o versiune a Mustangului(cea mai puternica), cu ceva imbunatatiri estetice fata de serie si , mai important cu un V8 de 5.4 litri cu compresor ce scoate aproape 500 de cai putere. sweet :D. de fapt o versiunea contemporana a unei masini legendare.
deci ne-am bucurat sa o avem in vizita, i-am arata respectul cuvenit si am lasat dungi lungi de gume pe asfalt cu si fara traction control. din nou sweeet:D. masina trage minunat si, pe linia lunga din fata de la Dojo a facut ce stie mai bine: liniutze:)
Apoi a zabovit la un scurt photoshoot


un adevarat muscle car



nicaieri pe masina nu apar insemnele Ford



the two beasts

misto mai vrem (plus ca Tzuparu nu s-a dat inca:)

5 comentarii:

ionutz spunea...

ce idiot sunt ca scrie exact in poza pe care am pus-o:))))
revin: in afara de acolo nu scrie Ford:)))

Anonim spunea...

si pe cheia de cacat trebuie sa scrie ford
Pe tzuparu il pot ajuta eu cu un drive test cu mustang de-ala normal la cap de 4litri


ionut73

Afantana spunea...

scrie FORD .. dar nu e sigla ford aia ovala.
orice fabricant are cate o masina cu care atrage fani.
Dodge - cu Viper.
Ford - cu Mustang.
Mazda cu RX-ul
Nissan - cu Skyline - sau asa era odata.
Toyota - cu.. Supra sau mai stiu eu ce.
Honda - probabil cu S2000

toate sunt masini care merita tot respectul.

Mika spunea...

tare-i poza cu jimny si shelby pupundu-se asa de la o oarecare distanta, gen 'respect' from both sides.

Costin spunea...

Pai o sa ma dau eu intr-o zi cu shelbyul si o sa va spun si parerea mea,pe urma ma dau si cu Ionut cu "ala normal" de 4 litri si apoi ne dam frumos cu parerea....:)
De alea misto...Ce te-ai intepat Ursule :)