joi, 24 iulie 2008

FJ40-reloaded

Acu ceva vreme unul din redactorii:)) acestui blog pleca intr-un roadtrip cu peripetii sa cumpere de pe la Deva un Landcruiser model FJ40. Din varii motive asta nu s-a mai intamplat. Ieri FJ-ul a ajuns in cele din urma(pe alte cai) la noi la DOJO(nn-Atelierele Harniciei).




O minune de masina. un model legendar de pe vremea cand oamenii faceau masini sa dureze. acesta de mai jos , din 79, 4200 benzina, e exact ce trebuie. Destul de bine conservat el va fi un proiect de restaurare viitor.



odata coborat de pe platforma FJ-ul a fost primit de comitetul de intampinare. In prin plan Melanghewagenul s-a bucurat cel mai mult de intalnirea cu batranul FJ desfacand in cinstea sosirii lui, o stical de sampanie...sweet:)


PS. tot asteptand sa vina FJ-ul am grefat in bena la Melanghewagen doua banchete de Vitara care s-au potrivit de minune. Acum in bena am facut un mic lounge un spatiu de relaxare si meditatie , dupa cum se poate vedea...

4 comentarii:

Anonim spunea...

intr-adevar o masina legendara, si ...DA! la "atelierele harniciei" va fi restaurata cu mult drag si spor(?)

Mika spunea...

sa fie bine primit printre noi!

Afantana spunea...

eu ma ofer voluntar - in seri de vara cu cheia in mana.. sau. cu ce s-o putea.
Happy Kid!

Costin spunea...

Eu sunt printre cei mai fericiti :)
Dupa ce Andrei a renutat la masina eram dezamagit ca nu o sa am ocazia sa restaurez un FJ40,o masina legendara.
Uite ca daca-ti doresti ceva cu adevarat se intampla pana la urma :)
Imi pare rau ca nu am facut parte din comitetul de intampinare,dar azi mi-am petrecut ceva timp cu ea.
Seara am scos-o un pic pe strada si....face cerculete :)

AAA inca ceva,chiar lipseste ceva din frumosul nostru parc auto,langa M461,FJ40 nu trebuie sa lipseasca un LJ80,deci cat de curand trebuie sa mai vina o noua jucarie la Dojo :)