joi, 10 iulie 2008

Intoarcerea Marelui Cotetz Alb

Dupa ce a castigat ceva concursuri locale de frumusetze(unii isi mai amintesc) Marele Cotetz Alb a fost plecat o perioada la bai. la tzara practic. deunazi s-a reintors aratand parca mai proaspat ceea ce nu e rau. Din pacate ce-i care s-au ingrijit de el nu au facut cea mai buna treaba dar acu ...M-am bucurat sa il revad:). Mai ales ca avem ceva planuri cu el. Deja are montat un transfer de 410 si am pregatit pentru transplant un motor de 1.3 16 v de pe un Swift. deci lucruri bune. are 30-uri noi dar nu pot sa nu ma gandesc ce bine i-ar sta pe 33-uri. mai vedem... pana atunci l-am luat la o mic a plimbare in fundu curtii si l-am incercat un pic:)


lipsa overfendere bari si multe altele - ne vom ocupa usor de toate:)

in teren e foarte misto mult mai stabil ca un sam -si desi mul;t mai lung are tot 1000kg


4 comentarii:

Mika spunea...

nice work, dar nu-i deajuns! vreau sa il vad la potential maxim! merita!

ionutz spunea...

o sa avem grija si de el..:)

Afantana spunea...

hard topul ala il avea ?
are un aer.. .nou...
eu i-as da un look de Miami Vice.. asa.. foarte 80's cu vreo 2 dungi roz/mov :)

ionutz spunea...

avea hardtop da e vopsit acu
cat despre miami...punem mana pe creion si vedem ce iese:)