joi, 10 iulie 2008

OME on Jimny

OME pe Jimny este solutia general acceptata pentru o suspensie mai confortabila decat stoc. treburile sunt simple : +4cm , cu optiune de HD pe fata . Cu toate astea din cate am citit eu pe net OME nu prea rezista la o bara HD cu troliu. Si oricum din punctul meu de vedere 4 cm sunt prea putini ca lift. Dar pana o sa pun la punct suspensia DOJO trebuie sa ne multumim cu ce avem...
In episodul de azi mai ales OME in combinatie cu BFG MT 215/75/15 penca mai mari nu incap.....

suspensia fata



suspensia spate

o mica fuga pana la vulcanizare si..



dam o tura pana in fundu curtii sa o indoim un pic(suspensia) si sa vedem daca atinge pe undeva



tot respectul pentru al sau propietar care e hotarat la ceva modificari desi masina are doar 1800km!!! la bord. Am testat si cu flanshe si atinge in fata atat bara cat si la presul . nu-i nimic taiem!!! zice propietarul. bravo!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

In primu rand ,dau buna-ziua, ca am intrat prima oara in casa omului; in al doilea vreau sa-ti spun ca am citit toate posturile,si.... in 2 luni maxim imi iau jimny. Sunt innebunit dupa munte, pe care momentan il strabat la picior, dar nu exista poteca sau panta pe care sa nu imi imaginez un jimny, si sa ma gandesc .....oare pe aici s-ar putea urca?? Ma gandesc ca sentimentul pe care-l ai in can urci cu masina pe dealuri sau treci noroaie, sigur compenseaza toate celelalte lipsuri ale unui jimny. Asta fiind si singura problema pe care o vad la masina asta ,spatiu si lipsa de confort, masina urmand sa fie folosita ca masina de zi cu zi. Pe de alta parte am mers 7 ani cu o dacie, si nu mi-au iesit bube. Cum mi-am luat bestia, fac tot posibilul si vin pana la bucuresti in vizita. Va salut ,cu respect

Mika spunea...

well done Jimny (din nou MUD la numar...hm...oare de unde?!)

ionutz spunea...

salut :)
mai toti am inceput sa facem muntele cu piciorul....si acu ne-am lenevit un pic.
jimny nu e asa inconfortabil sa stii... e totusi o masina moderna cu suspenise pe elicoidale...dar de mers pe dealuri si noroaie..merge minunat:)
te asteptam la bucu:)
pana atunci daca ai nevoie de sfaturi sau mai stiu eu ce da-ne un telefon!!