duminică, 27 iulie 2008

Gandalf III

mai facem un mic update:). intre timp s-au mai montat cateva pe masina:
am terminat lucrul la motor. daca ma intrebatzi pe mine ar fi fost misto sa punem si headere si o evacuare de 2 inch dar poate pe viitor...deocamdata
am inlocuit axul cu came cu cel nou pentru a mai creste cuplul

am inlocuit filtrul de aer cu unu k&n care permite trecerea unui flux mai mare de aer

disc ambreiaj HD :) (bine si rulment simering etc..dar asta merita mentionat)


trecem la montat suspensia pe masina. aceasta impreuna cu bodyliftul vor duce la un total de 12cm liftul lui Gandalf:)


inainte de a montat toate la loc am curatat un sasiul si pe dedesubt si am dat cu insonorizant(gen)

puntea spate sus :)

si suspensia

am pregatit si barile panhard cu bucse poly si am ranforsat barile de directie..

to be continued....

Niciun comentariu: