luni, 11 august 2008

A tecut si Clujul

Asa cum spuneam am fost la Cluj sa-mi sutin colegii de club si prietenii.

E primul concurs la care merg si nu ma dau,am avut tot timpul un gol in stomac si drept urmare l-am umplut cu bere :)
Fotograful nostru a fost la mare si am primit niste poze de la Bogdan4x4,asa ca incropim de un material mic:)
ORR nu a facut mare performanta dar ne-am simtit bine pana la urma,Sorin a reusit sa termine pe pozitia 5,din nou Adi de la Piatra Neamt a mers bine si a terminat pe 2,Robert din Piatra pe 6.
In schimb Sorin si Ghita au facut spectacol la trial pe care l-au terminat fara sa trolieze.
Samuraiele au mers bine,Sorin a avut ceva probleme cu un dop de pe furtunul de la turbina care ii tot sarea si ramanea fara putere.
Adi Zuz a rupt in prima zi prinderea de la bratul spate dar a reusit sa termine si a doua zi dimineata a sudat suportul si a continuat.
Semaca nu a facut performanta dar a savurat traseul :)
Dragos a fost urmarit de ghinion a ramas intai fara frane si pe urma fara baterii,drept urmare a primit o porecla draguta:DURACELL
Ursu ne-a umplut frigiderul dupa ce i s-au rupt prinderile de la bara fata,a trecut cu rotile peste ea,cablurile de la troliu au facut scurt si au luat foc....ce sa mai ideea e ca dimineata am sudat-o si am pus-o la loc.
Cam atat ca sunt rupt de oboseala,maine sper sa mai primesc ceva poze si mai pun:)
PRESEDINTELE din BISTRITA.....Marele GHITA :)


Ghitaaaaaaaa!!!!!
Uitati-va ce tinuta de presedinte are!!!

Nu m-am putut abtine.


Sorin in action.





Samurai din Ungaria.

Trabantistii :)

Niciun comentariu: