joi, 7 august 2008

Departe-i Clujul?

no .. amu-i departe...

Cum sa comentez? Atatea pregatiri? Atata stres - am plecat ieri cu bagajele dupa mine - biletele de avion in buzunar. Astia erau toti la garaj - era normal - inainte de fiecare concurs se lucreaza la masini.
Acum Gandalf era de terminat.
Cu o noapte inainte mi-am cumparat un obiectiv nou - pozele de pana acum au fost facut cu obiective de imprumut. Cpetcu sa traiasca - fara el.. n-o vedeam pe Adela asa bine.
Gandalf inca nu e gata. AM pierdut avionul - si s-a dus Clujul.
Cam asta era atmosfera la garaj astnoapte.



Obiectivul nou - probat de Cpetcu pe mine.

Intre timp - si-a revenit si contul meu de photobucket - asa ca articolele mai vechi au din nou poze.
Enjoy.

Andrei

4 comentarii:

Sunaina spunea...

ah,si nu mai mergi deloc la Cj? da se poate? sa faci bine sa nu ratezi si venirea la Maramures OffRoad Fest!!!

ionutz spunea...

uf
ma cam oftic, stii?

pe de alta parte Gandalf o sa fie la Cj...macar el;)

Anonim spunea...

esti nebun, nu mai vi la Cluj? (Rares)

Afantana spunea...

sunt total rupt in basca.
planul era asa - avion la cluj cu intoarcere pe 11 aug. plecare Lisabona pe 12. Pe 18 Pleare Paris. Intoarcere 25.
Toate biletele luate.

acum 5 minute - Perioada de Paris se muta 25-29 Aug.
Cu alte cuvinte - n-am cu ce sa ma intorc din Lisabona si am un bilet in plus spre Paris.. si mai caut solutii.
Ca sa nu mai vorbesc ca am stricat si planurile altora din Paris.
Asta dupa ce s-a dus si Clujul pe apa Gandalf-ului.