miercuri, 20 august 2008

Boom in Portocalia

Gata. Am venit acasa.. rupt de oboseala si de buzunar. M-a prins rasaritul de vreo cateva ori pictand cu fundal de muzica buna. Restul de impresii.. in poze. Doar cateva.. sa nu va plictisesc.







si ceva gagici. Machiate de Andrew Jones si de mine.









si fara machiaj.

















Gata, s anu divagam prea mult de la subiect.
Ah.. poate are trebui sa mentionez - machiajele sunt facute cu Airbrush-ul meu cel nou :)
In curand o sa pictam si fiare. Dar.. mai tre sa ma antrenez.

2 comentarii:

ionutz spunea...

foerte forte misto ce atzi facut cu airbrushul abia astept sa-l punem si pe fiare.
sweet:)

Sunaina spunea...

ah.te cam urasc. incredibil ca ai ajuns la Boom Festival...Sper ca pana la varsta ta sa apuc si eu sa strang bani sa-mi realizez acest vis. Si felicitari pt fotografiile si pt face-paintingurile realizate, bine am spus eu ca sunteti multifunctionali!