miercuri, 20 august 2008

6000DVS on Jimny

Zilele trecute am montat un troliu Come-up 6000DVS pe un Jimny. Troliul

este acelasi model pe care il folosesc eu pe jimny-ul de concurs. principalul avantaj este greutatea foarte mica(22kg!!!!) dar si tamburul scurt . foarte mic troliul deci, exact ce ne trebuie penca propietarul vrea sa pastreze(momentan) bara originala, iar noi sa grefam troliul in bara. sa vedem...
modelele mai noi si diesel si cu aer (deci) au altfel sasiul in fatza decat benzinarele cu care eram invatzatzi..

a trebuit deci sa construim un pic ceva prinderi

desi initial am vrut sa punem cutia cu solenoizi sub capota, pur si simplu nu am gasit nici un loc...asa ca am inghesuit-o langa troliu...


la final micul jimny arata asa:


no jimny's were harmed during the process..

7 comentarii:

Mika spunea...

very nice, very nice!!!
me like the little jimny :)

Anonim spunea...

salut baieti,
citesc blogul vostru de cateva luni, de cand am shi eu un Jimny. Ma intereseaza de unde se poate achizitiona acest troliu si cat dureaza montarea lui.
In rest numai ganduri bune de la Cluj.

Sebi

ionutz spunea...

trolii come-up aducem noi. modelul DV6000S este 490 euro si montarea lui in acest mod dureaza cam 2 zile

Anonim spunea...

Ce usor pare de montat... si ce mult de munca este..

Anonim spunea...

am si eu o intrebare este un baiat la timisoara ce vinde trolii auto ce parere aveti despre astea sunt fiabile???

http://www.tractari-timis.ro/trolii-auto-12v

lucian spunea...

vanzari de trolii auto offrod noi si second hand troliu auto 2 viteze hd,accesori trolii auto pt mai multe detalii www.tractari-timis.ro


http://www.tractari-timis.ro/trolii-auto-12v/item/27-troliu-12000lbs-hd-2-viteze

calin timisoara spunea...

eu am cumparat de la baiatu de la timisoara sunt foarte bune am luat 3 bucati si preturi si e serios are piese are de toate sper sa te ajute sfatul meu.eu de aici am luat www.trolii-auto.ro