vineri, 29 august 2008

PRO COMP on Jimny

O alta varianta de a ridica Jimny pe langa OME este Pro Comp. Eu am mai testat Pro Comp pe marele Cotetz Alb si imi place dar raman la parerea mea ca e o suspensie de alergat:). IN episodul de azi montam pe Jimny o suspensie Pro Comp de +5 cm si o tetstam un pic sa vedem cum merge. sweet
Necesar:
una bucata Jimny- destul de nou VVTi . 4x4la buton

si o suspensie Pro Comp - vine fatza de Ome si cu conducte de frama mai lungi care sunt necesare pentru lift

ceva diferentze la suspensia fatza


montam si spatele



din nou diferentze


dupa care o bagam un pic la alergat si indoit :)





Concluzii: un pic mai dura decat OME dar mai stabila la viteza si sarituri:)), flexeaza un pic mai mult(de, are de unde).
Misto deci , ne-a placut

5 comentarii:

florian spunea...

pariu ca daca pui gume mai mari nu mai flexeaza atat?:D

ionutz spunea...

sau nu mai pare ca de flexat tot atat o sa...zic:)

Anonim spunea...

Pot sa primesc si eu un numar de telefon unde sa va sun pentru informatii?

Multumesc

eusebiu_swot@yahoo.com

ionutz spunea...

0727 33 82 42
ionutz

Unknown spunea...

Buna ziua
Am sunat pe nr de mai sus si tel a fost vindut. Daca se poate un nr de actualitate.
Multumesc.