joi, 15 mai 2008

the little racer

lucram si la jimny-ul meu de cateva zile. Incerc sa pun 30-uri pe masina si caut un suspension lift de 5-6cm. zilele astea am tot experimentat diverse arcuri si amortizoare se pare ca am ajuns la ce trebuie. Astept sa vad in teren .....In acelasi timp incerc sa mai scap de plasticele de pe masina. am dat jos barile fatza spate. o sa montez troliu, proiectoare fatza spate si alte acareturi. va mai tzin la curent. pana atunci 2-3 poze din teste...:)



la prima incercare, arcurile fiind noi masina a castigat cam 16!!!cm pe spate. si 12 pe fatza. e mult prea mult si ar trebui sa fac muulte modificari(panhard, caster) de care nu am timp. deci am mai taiat....


asta NU va functiona.


ce gol e spatele:)))) o sa il las asa (ma rog o sa pun un gen de bara) pentru ca asa im plac mie masinile , naked. in the process am renuntat si la o toba , ultima. sunetul evacuarii fara toba aia e minunat dar nu cred ca o pot lasa asa penca ma va innebuni la drum lung...



suspensia spate e gata

2 comentarii:

Mika spunea...

ma tot uit la pozele astea si ma gandesc ca sunt din ce in ce mai aproape de cateva zile de SPA!!!
uf...
cred ca si masina stie in sinea ei si tot gandeste "o sa fiu gata?....n-o sa fiu gata?....o sa fiu gata?...."

ionutz spunea...

cred ca si eu ma gandesc la fel. o sa fie gata..?????:))