vineri, 16 mai 2008

Arad - Trial si Tras matza de coada.

Bineinteles ca inainte de trial mai trebuia lucrat un pic.
Masina lui Sorin a ramas cu franele sterpe. Reteta babeasca cu fiertura de chei si ciocane si e gata sa ia primul pom la rontait.
Din pacate nu s-a spalat pe ceva dinti la MLR_uri si a cariat tractiunea fata.



Pedalati, clatiti.. acum scuipati.. da.. maseaua dreapta spate.



Intre timp.. lumea privea in direct trialul.



Dupa o coborare spectaculoasa, un timp excelent si o prestatie frumoasa. Le Coq Sportif.

N-a durat mult si a venit si randul nostru. Incepuse sa ploua.
Imediat dupa Sorin eram aliniati la start.
Eu dau fuga la linia de sosire sa astept casca de la Sorin si sufa de pom.
Sorin se incurca in clema de desfacere si priveste la mine si la Gyula rugandu-ne din priviri sa-i scoatem babetica.
Intre timp Bucur numara secundele pana la start.
Eu trebuia sa fiu in masina. Gyula dibaceste casca si eu o tulesc clefaind prin balti.
4.. 3.. 2....
eu sar in masina...
1...

Neatenti la ce e sub noi... demaram ."Bulina" era sa ramana sub rotile noastre fiind cu spatele.. si ma rog.. fara sa stiu ce cauta pe acolo. Noroc cu ceva om atent de la tras in ultima fractiune din fata noastra.
Napustiti peste pietroaie, rauri si noroaie... scoatem scantei - la propriu - si hop.. cel mai bun timp.
Ne bucuram.. dar nu pentru mult.
Urmatorea masina.. o Toyota rosie.. face un traseu de-a dreptul superb. Baietii scot cu 18 secunde ma iputin ca noi.
Oricum... dupa calculele noastre.. in urma unei aventuri in care ne-am lasat de concurat... cu o zi inainte.. am ajuns.. ca tziganii din inertie.. pe locul.. 4 si dupa trialul bun... hop.. 3??????
Sa fie primit :)

Sa ducem masinile la camion. Umm.. da... suportii la cutia de transfer s-au rupt IAR. Sa fie.. a 4 oara intr-un singur concurs? Hmmmmm



Toba de la samurai a invatat in final sa se lege la sireturi.
In trial scoteam scantei de parca mergeam pe magneziu - toba noastra s-a apucat de circ.




Trooper - aditudine Scarface - si veverita sefa in camion.



Ucenica urmand sa-mi repare vreo doua ca prea ma holbam prin obiectiv.


Ajunsi in tabara de baza... am decis sa mai asteptam un pic .. sa n-ajungem prea devreme acasa. Dupa ce s-a facut 6 au venit si cupele.. am plecat.. spre Bucuresti pe inserat.. am ajuns dimineata pe la 6... Tuparu s-a dus dupa camion.. eu dupa perna.
A mai ramas in minte o cina in Sibiu cu Floyota "invitant" special.. si .. ah.. pe drum.. s-a facut 12 mai... iar eu am mai imbatranit un an... ca sa vezi de ce nu dorm eu cand sunt in concurs. Macar de-as stii sa navighez si in viata.. dar fara roadbook e mai greu. Asta e.. un ceai in cinstrea mea si.. bem cand ne vedem - ok ?




Poza clandestina cu cupe virgine.



Urma scapa turma. Cei ce au mai indraznit sa ramana la final.

2 comentarii:

Mika spunea...

ce tare-i poza cu trooper :)

la multi ani si la multe cupe!!!

ionutz spunea...

si felicitari :))