joi, 15 mai 2008

3 zile inainte de ARAD

A devenit un obicei ca eu sa-mi fac masina pe ultima suta de metrii.Bineanteles ca inainte cu 3 zile de concurs masina mea arata ca in pozele de mai jos :)
Si in graba mare a inceput lucrul,am mobilizat tot garajul :)
S-a mai reparat caroseria,prinderile de la scaunul copilotului au cedet si nu mai lipsea mult sa-l pierd din mers:)

Puntea spate a fost data jos si i-am montat un blocant,transferul a fost dat jos sa-i ranforsez suportii.
A fost montat si un kit shakle reverse Calmini,cu ocazia asta am scapat de rupt arcurile fata.
Am pus si 2 amortizoare noi Gabriel.

Tot interiorul a fost desfacut,am scos o roaba de pamant din masina si cand am montat rollcageul am constatat ca nu se potriveste din cauza bordului care la modelele mai noi este mai mare.
Dar saptamana viitoare (probabil tot cu o zi inaintea plecarii) o sa primeasca si rollcage :)

2 comentarii:

Mika spunea...

ti-a trebuit masina 'noua' ca sa nu-ti incapa rollcage-ul :))

Anonim spunea...

doresc sa vb si eu cu cineva in legatura cu modificarea unui suzuki samurai pt off-road. idmeu este adrian.facalet