joi, 29 mai 2008

Impresii de la Gura Humorului (BORC 2008)



Iata o colectie de impresii de la ultumul concurs.
Felicitari organiatorilor BORC
Pozele sunt oarecum intamplatoare - fara legatura cu relatarile.
Criza de timp :(

nanuk (ursu)
"supermegaintalnire, foarte frumos totul.sunt deosebit de incantat.inafara de multumirile calde adresate organizatorilor vreau sa imi scot palaria in fata copilotului si a coechipierilor mei si sa felicit echipajele care au terminat concursul."

"practic pot spune k am terminat pe locul 2 dupa nike si trooper pt k claponii nu se pun iar cele 2 echipaje de veverite din fata sunt de pe alta planeta"







Ionut

"super intalnire EXTREM de bine oragnizata dupa cum ne asteptam . felicitari baietilor de la Gura Humorului dar si participantilor"



AdrianZUZ
"N-am crezut ca o intalnire prieteneasca poate fi asa ... extraordinar ... am ras si m-am noroit cat ptr un an!

Numai respect ptr NIKE, MARIANA, DRAGOS, EMILIA care au bifat tot traseul, cred ca daca primeau si cateva pagini din RB de extrem le faceau si pe alea.

Sunt atatea de spus .... OFF ROAD BUCOVINA "




Semaca

"cateva impresii si de la mine
A fost cu adevarat extraordinar! Multumiri si felicitari organizatorilor! Un regal de offroad! Felicitari si membrilor clubului 4x4 care au facut o nota foarte buna in peisajul participantilor si, nu in ultimul rand si tot respectul pentru premianti: Nike & Maria, Trooper & Emilia (Trooperita lui) si ultimate extreme team: fratii Tzupari ! Multumesc si copilotului meu Simona mare (Mama mare), care mi-a suportat istericalele offroadistice din teren cu stoicism si calm (are un calm englezesc debordant cateodata!) si care a dovedit ca este un copilot de mare success! (pe bune ionut73, suntem o echipa bunicica si... ne mai facem!). Am invatat multe lucruri in acest weekend si ceea ce este important pentru mine, am inceput sa-mi cunosc masina. Batrinica este surprinzatoare, capricioasa, am impresia ca trebuie sa-i vorbesti frumos ca altfel...ba nu-i merge carburatia, ba i se lipeste ambreiajul, ba ii sare o planetara, ba nu vrea sa se suie in trailer! Momentele le alege ea! Insa a dat clar dovada ca ii place teribil in teren motiv pentru care o iubesc!
atat deocamdata"





Mika

"Eu si Ionutzt tot "frecam" noroiul de ceva ani... pe la cate o prieteneasca, o plimbare cu "gasca" sau pur si simplu singuri de nebuni pe unde ni se arata vreun drumeag mai neumblat.
Totusi, acum am realizat ca totul a fost degeaba. Da da, Tzuparu a avut dreptate!!!! Nimic nu se compara cu o competitie. Road book, navigatie, azimut, troliu.....toate la un loc fac sportul acesta sa fie ceva deosebit. La BORC am gasit de toate. Unii au zis "pacat ca a plouat". Eu as zice NOROC ca a plouat. A fost ceva deosebit si daca nu ar fi plouat nu ar fi fost atat de greu, iar satisfactia nici pe departe atat de dulce.
In prima zi organizatorii ne-au dat de ales: ati venit la plimbare si atunci puteti ocolii buclele mai dificile, sau ati venit sa va balaciti in noroi si atunci....GO FOR IT!!! Si asa am facut. Am intrat cu elanul dat de entuziasmul primului concurs in padure. O urcare, cateva coborari, un parau si...ne intalnim cu cei din fata noastra la o panta dificila. Urcam cu totii cu ajutorul troliilor (carora le multumim pe aceasta cale; nu am fi reusit nimic fara ele ) si-i dam mai departe. Lui Zuz (veveritza coechipier) ii sare un arc pe spate. No problem. Ionutzt, cu ajutorul nostru, in repara in 5 minute. Perfect, nu am pierdut prea mult timp. Sa-i dam bataie!!! Nu pentru mult timp insa, pentru ca intram intr-o portiune nesimtit de alunecoasa in care masinile nu vor sa urce de unele singure nici macar niste pante penibil de usoare. Incepe munca. Cu Nike, Trooper si fetele in companie ne punem pe troliat. Si troliem, si troliem.....si inca troliem. Reusim intr-un final sa depasim portiunea asta cand, Ionutz, incercand parca sa recupereze timpul pierdut, ii da "blana" direct inrtr-o radacina de copac. Becul de 4x4 incepe sa palpaie si ne dam imediat seama ca nu mai avem ce cauta acolo...eram 4x2 . Supararea e cu atat mai mare cu cat eram primii, cot la cot cu echipa Nike & Trooper. Ne ia Trooper la sufa crezand ca 900 kg nu o sa fie o mare problema pentru el...ei bine nu e chiar asa. Reusim sa ne urce un damb, dar mai departe nu s-a mai putut. Incepe, din nou, o etapa lunga de troliere. Organizatorii aparusera deja prin preajma vazand pe GSP ca nu ne mai miscam de ceva timp din pozitia respectiva. Cand troliu nostru zice ca-i cam obosit, ne ajuta si ei sa iesim (mii de multumiri lui Silviu - sper ca am retinut corect numele). Intr-un final, dupa o urcare deprimanta si extrem de luuuunga, reusim sa ajungem la drumul forestier. Ne uitam cu jind in dreapta spre ceea ce ar fi trebuit sa fie drumul nostru, strangem din dinti, si o luam spre stanga....inapoi la hotel. Prima zi era compromisa pentru noi. Tot ce speram era sa rezolvam problema si sa putem continua concursul a doua zi. Si DA, am reusit. Pepi ne spune ca n-avem cum sa fi rupt ceva...si a avut dreptate. Un furtun retezat care se rezolva in 10 minute (oftica mare ca nu ne-am gandit in teren la asta, dar asa se intampla mereu). Fericire, maine luam startul!!!
Plecam din pozitia a patra in ceea ce urma sa fie cea mai frumoasa zi de offroad din viata noastra. Un traseu exceptional, greutz din cauza noroiului, dar frumos! Stim ca suntem in fata. Nu primii, dar acolo. Mai erau doar doua echipaje inaintea noastra si ele nu punctasera mai nimic in prima zi. Aveam sanse la podium. Asta ne ridica tensiunea si incepem sa tragem de noi intr-un mare hal. N-am muncit atat de mult in viata mea. La un moment dat ni s-a parut ca ne-am ratacit. Eu o iau pe jos cu statia si road bookul in brate. Greu!!! Intr-un final gasesc drumul. Vin si masinile si incepem din nou sa ne troliem. O panta noroioasa inainte de intrarea pe drumul de culme. As incerca sa va spun cat de mult a muncit toata echipa, dar nu exista cuvinte. Transpiratie, noroi, troliu, impinge, pune sufa, hai mai sus, hai ca mai e un pic, da-i blana Zuz, hai ca se poate!!!!! Si iesim .
Dam repede repede la vale, intram in rau, heliport si GATA!!! Am ajuns al treilea echipaj la speciala. O facem si p-asta si ne terminam concursul. Tremuram. De fericire, de satisfactie, de emotie. Stiam ca suntem printre primii si asta, cu toate ca nu venisem sa castigam, ne dadea un sentiment extraordinar.
Seara spritz si voie buna. Apar Nike, Trooper & fetele si toti ne uitam cu admiratie la ei. Ii aplaudam si ne gandim cati dintre noi ar fi fost atat de perseverenti incat sa continue in ciuda tuturor problemelor.
Urmeaza ultima zi...se afizeaza rezultatele. Suntem pe 2 intre Nike&Trooper si Ursu&Bunicu. Fericire mare!!!!!! Apoi apar niste neintelegeri pe care vreau sa le uit si ajungem noi pe 4, iar Ursu&Bunicu pe 5. Nu facem scandal ca nu ne caracterizeaza. Ne-am simtit bine si asta-i tot ce trebuie sa ramana din aceste cateva zile extraordinare.
Mergem si la trial...ne descurcam bine si apoi, la premiere, aplaudam locul unu castigat prin ambitie si perseverenta de Nike&Maria, Trooper&Emilia.
Asta-i povestea echipajului cu nr 1 si 2, Adrian ZUZ & Ancuta, Ionutzt & Ioana. A fost frumos, ne-am simtit extraordinar, cu siguranta la anul vom fi acolo si ne vom distra cel putin la fel de bine.
Sper ca nu v-a plictisit postul atat de lung si felicit organizatorii pentru ca ne-au daruit cele mai frumoase zile de off road ever.
Viva La Revolución!!!!!"




Tuparu
"Toate felicitarile mele organizatorilor,a fost un concurs(cu adevarat un concurs!!!) de mare exceptie.
Trasee care ne-am muncit la greu,noroaie cum n-am mai vazut de mult si distractie la maxim!!!
Cand incep inscrierile pentru la anul?"





trooper
"Supeerrrr! Super tare fratilor!!!!!!!!!!!!!!
am crezut ca Aradul a fost greu si frumos dar... m-am inselat, Bucovina:
- cel mai greu traseu de pana acum,
- cel mai frumos traseu de pana acum,
- cea mai tare organzare,
- cel mai bun Road-book
- cei mai inimosi organizatori.

Am aflat ca :
-am cel mai bun copilot - Emilia ( nevasta-mea, fara de care nu am fi castigat aceasta cursa si care in drumul de intoarcere mi-a comunicat ca imi va fi copilot la toate concursurile, inclusiv Buzau!)

-am cel mai bun coechipier - Nike,

-am cea mai misto gasca :
Nike & Maria,
Semaca & Simona,
Bogdan 4x4 & sotia,
Tzuparu & sotia & Andrei (copilot si frate),
Ionutz & Mika (sotia),
Adrian Zuz & sotia,
Nanuk the bear ( care e belea cand vrea)
si altii care ...se stiu ei si pe care-i rog sa ma ierte ca nu i-am nominalizat
...gasca cu care m-as duce oriunde cere pasiunea ... off-road-ul.. adica.

- an de an nu trebuie sa lipsesc de la Bucovina Off Road Challenge.
....
- este adevarata chestia cu "testoasa si iepurele" in competitie ( nu trebuie sa te grabesti ca sa castigi)"




gabic
"VOTATI-MA!"

Niciun comentariu: