miercuri, 14 mai 2008

Arad - Cina Festiva

Cum se face ca mereu mi-e foame cand tre sa va povestesc ceva?
Oricum - dupa cum era vorba ieri - ne-am strans cu totii si asta ne face bine.
Stim de la inceput ca vom fi concurenti... dar ca si in alte jocuri (vezi alea in care te impusti si-ti omori concurentii) tot mai placut e cand te intreci cu prietenii.
Fiecare ne-am mai minunat la imbunatatirile si noile vehicule prezente si ne-am bucurat de revedere.



Ganditorul de pe Unimog: Ghitza - moment intim cu bullbar si ocheti.
"Gandesc deci ma..."




...of a beautyfull friendship.



"imbunatatiri la sisemul holografic - HUD-ul (HeadUpDisplay) la samuraiul lui Sorin poate afisa pe parbriz cu sageti care e Stanga si care e Dreapta si o diagrama a cutiei de transfer.
In curand giroscopul si sistemul de tintire "RocketLockOn".


Si cum ziceam... e mult mai bine sa te intreci cu prietenii, si chiar mai frumos sa-ti faci prieteni printre cei cu care te intreci.

Jolt - care la primele noastre intalniri prin alte concursuri parea un nemilos claxonagiu si furibund offroader, s-a dovedit a fi un super simpatic si ne-a facut mare placere sa il avem pe langa noi mai tot concursul pana cand Defenderul si-a bagat cardanul in ea de cursa :(
Sa speram ca ii revine respectul pana la Odorhei si ne revedem cu Jolt.




Jolt, Son, Defenter & Mud.

Nu peste mult timp a venit si ora intunericului.
Dupa o scurta pauza la benzina si ceva reparatii la cutia noastra de transfer, dupa inca o portie de Pateu pe paine... ne-am apucat iar de zgaltait mancarea in mate. Face bine la digestie un drum cu gropi noaptea.

Nu dupa multa vreme ajungem la pasajul optional sin RoadBook - numai pentru eventurieri.
Ne-am aruncat vitejeste si dupa vreo 3 CP-uri hop... probleme de trafic.
Semaforul de la inclinatia laterala parea sa nu functioneze si o mare buturuga parea sa aiba prioritate.
Se mergea bara la bara - mai ales daca aveai si troliu spate (bara fata la bara spate via plasma si ocheti etc)
Cativa dintre noi au inceput sa dirijeze traficul cu ceva sufe de pom si tot asa.
Jolt a fortat rosu si i-a dat cox aruncand in urma cu un proiector. Noi asti amai mici... am mers cuminti in trafic cu gand ca recuperam noi.




Blocati in trafic



Gabi Nicolae daruind lumina si troliu.



Parere subiectiva a unei roti de 39'

Si cand sa recuperam ne dadeam huta pe bolovani unui rau cand Sorin a incercat sa faca o saritura cu surub. S-a oprit mai devreme.. si tot la surubareala s-a ajuns.
Pusa pe parte... uleiul unge si ce nu trebuie - asa ca... urmeaza verificare de bujii.. schimb de una ala.. si.. ah.. dezinstalarea geamului de pe partea stanga (lasat pe rau in jos) pentru a face loc unei versiuni mai noi.. cred.






Eu recunosc... am profitat de ocazie sa mai halesc o felie de pateu.. m-am pisat si am stat de vorba cu CP-ul de la fata locului.
Urma sa avem parte de o noapte lunga si frumoasa, cu un traseu care ne-a dus pe ravene care clefaiau sub talpile mele in timp ce eu ma distram cu troliul si sufa de pom ca o albinuta. Apoi prin Cris in sus.. si in jos.. cu CP-uri de luat din apa si cu o dimineata cu promoroaca.
Se intampla as treci printr-o poiana in care unele masini descriau cercuri mici, cu soferii lot lipiti de volan dormind cu ochii deschisi... altii infundati intr-un colt de boschete, unii dormind linistiti in hamac intins intre 2 trolii si tot asa.
Noi am salutat zorii zilei ca orice posesor de masina nippona si am hotarat ca urma sa cedam nervos la o urcare cu multe craci unde o masina a devenit foarte sensibila.
Oboseala ne-a scut-circuitat pe la 4 dupa masa cand deja vorbeam in reluare si conduceam cu ochii uscati. Floare la urecre.
Ne-am apustit asupra unei vai intr-o incercare de a merge acasa si s-a lasat cu alti 40 km extra roadbook...
L-am pescuit si pe Ghita.. l-am asteptat sa-si rupa un arc pe spate.. si am venit la somn.
A doua zi urma trialul

6 comentarii:

sorinake spunea...

tare articolul si tari pozele.
mai vrem.

Costin spunea...

Deja sunt nostalgic dupa ARAD,super traseu si super aventura :)
Abia astept joia viitoare iesirea de la Bucovina!!!

ionutz spunea...

makin' my day rn't you:))

Mika spunea...

:D frumoasa poveste!!! mai frumoasa cu cat e traita "pe pielea voastra". asteptam trialul :)

Anonim spunea...

frumos mai povestiti... gata, v-am trecut la favorites...

hai cu trialu'

Costin spunea...

Trialul a fost foarte misto si tehnic.Bolovani imensi,distrugeai si masina un pic da frumos rau :)
Am reusit sa sparg stopurile,sa rup toba si sa rup unul din suportii de la transfer.
Dar a meritat,am facut spectacol :)
Poate revine si Andrei cu poze!!