luni, 19 mai 2008

Gura Humorului a intrat in linie dreapta :)

Mai sunt 2 zile si suim masinile in camion!!
Dar nu v-as dori sa fiti in locul nostru in astea doua zile.
Am ajuns sa fim asa de presati de timp si stresati,mai ceva ca in American Choppers :)
Rollcageul meu(al doilea) ar trebui sa ajunga maine cu curierul,o sa am o zi la dispozitie sa-l modific si sa-l montez.
Cauciucurile lui Orlando o sa ajunga seara inainte de plecare,flamsele si MRL-urile ii vin la G.H. si o sa le mointam in parcare :Ca sa nu mai zic ca barele inca nu sunt gata....
Jimnyul lui Ionut e in plina transformare si mai are si el o gramada de munca,la fel cauciucurile o sa-i vina la G.H. si o sa le schimbam la levier....
Vitara lui Suzuker e si ea pe lista de prioritati,i-am facut sasiul si ne apucam de bari.
Sorinake ne-a adus Jeepul sa-l ridicam 4 inch,de....i-a priit ARADUL :)
Da sa vedem si cate o poza....
Asa arata sabotii dupa o etapa la Arad..in concluzie frana foarte ineficienta.
Dupa o spalatura serioasa problema s-a rezolvat.

Dupa multe asteptari sasiul lui Suzuker e gata.

Domnul Doctor si-a intors si si-a vopsit jantele,au iesit super!!!
Cred ca o sa mai primeasca comenzi :)
Evacuarea lui Ionut suna spectaculos.......sigur o sa recunoasteti masina in actiune!!!

Dupa o poveste lunga,scate voloanu,pune volanul.da butucul...scoate airbagu,pune claxonul,merge..nu merge,taie,sudeaza...am reusit...VICTORIE!!!!

2 comentarii:

Mika spunea...

si miercuri la ora 9.30 sunt gata in sfarsit si tricourile...ar trebui sa scriu si eu prin cate am trecut, dar cum rezultatul e ok, nu prea mai conteaza!!!
incredibil cum reusim mereu sa 'gatam' treaba pe ultima suta de metrii...sau, mai bine zis, ultimii 5 metrii :))

Sunaina spunea...

agitatia si munca voastra au fost totusi rasplatite binisor. ati fost apreciati la BORC! felicitari si ...SUZUKI POWER!