joi, 27 martie 2008

The Space Invader - True Patrol



Eh... cam atat am reusit sa pictez la el.
Asta e macheta lui Patrulea - micul tank va prinde culoare in primavara asta.
Ca de obicei - cum termin de desenat o masina.. soarta ma imbie s-o pun la vanzare.
Asa am patit cu RAV-ul - am muncit la desen cateva luni, am facut teste de culoare, probe de print etc si cand s-o colantez - hop - a vrut-o vladut :)


Motiv sa--mi dau patrolul nu am. Merge foarte bine, etc. Doar ca .. am inceput sa intru in banii de pe FJ40 :(
Asa ca.. poate e momentul s-o dau si pe asta sa incerc altceva... ? Hmm...
Daca e careva dorito.. sa ma bazaie. Pot fi convins s-o dau - cu desen cu tot :)
Chiar azi cand mi-a facut frac-miu complimente... ca ce bine arata - magandeam ca am tot ce vreau in ea (de la pre-incalzitor de motorina, bara decuplabila (cool in oras :) ) la trapa, la AC etc...) acus e desenul gata, ma gandeam sa-i mai pun o plasa anume pe capota s-o fac mai MadMax asa, un snorkle, 35'-uri...


Vai.. nu stiu ce sa fac. Parca ma mananca undeva sa incerc o alta bulgaroaica.

Detalii:

pe capota - uitati ce iese din intercooler :) ah.. is stropitoarea .. ei bine.. face stropi :)


Undeva .. pe usa.

Enjoy!

4 comentarii:

ionutz spunea...

imi plac the intreplanetary white thingy things

ps ce alta bulgaroica?

svj spunea...

interplanetary spacey thingies alea sunt din space invaders bai ionutze :D


deci, gata cu beja.... beja stelara... de-acolo ti se trage?

hihi.

svejk zice.

ionutz spunea...

mi se trage asa ...in general :)

ar fi trebuit sa stiu? e bine cas simpatice oricum:)

Anonim spunea...

marfa.si cat vrei pe ea