duminică, 23 martie 2008

the beautifull

int-un film al lui Sergio Leone cu Samuraie(??????) el ar fi cel fumos. Dupa ce a avut un make-up la noi la garaj am luat Samuraiul rosu( cel pe elicoidale) la o mica tura in Bucegi. Masina merge minunat si am fost uimit de cat de bine sta in curbe pe sosea. F comod si in teren :). Ioana s-a indragostit complet de masina. La intoarcere am incercat sa urc de la Cuibul Dorului in creasta si sa cobor la Moroieni. Exact in creasta am gasit drumul blocat de zapada si a trebuit sa ma intorc. Am facut cateva poze, nu asa reusite pencas cu telefonul.

pana aici

inainte





inca una :)

4 comentarii:

Afantana spunea...

mai interesant decat o pizza la Deva... dar.. stai sa vezi..
(continuarea maine)

ionutz spunea...

asteptam cu interes pozele de la pizzerie deci:)

Mika spunea...

pfuuuuu.......me want this car:((((

Costin spunea...

Mika,Mika vezi ca s-ar putea sa-l vanda Bogdan:-)