sâmbătă, 29 martie 2008

Au ajuns primele jucarii.

Dupa o lunga perioada de asteptare au ajuns primele jucarii

Beadlockurile 4 pentru mine si 4 pentru Sorin,o sa fac poze si cand le montez ca e foarte interesant sistemul.
Set compet de pinioane,semeringuri,garnituri rulmenti pentru cutia de transfer,rezulta o cutie de transfer cu reductie de 4.89:1 e cu 115% mai redusa in lo si cu 18% in hi decat reductorul standard.(asta ajunge pe masina mea) Set Ring & Pinion (8 buc) 4.62 cu tot cu kiturile de instalare,unul pt mine,unul la Bogdan,unul la Adi si unul la Robert(ultimele doua ajung la Piatra Neamt)


Amortizoare standard pentru Samurai (2 seturi complete fata+spate),sunt de vanzare.


Amortizoare reglabile Rancho,cu 9 trepte de lucru,merg pe masina lui Sorin.Daca in urma testelor se dovedesc fiabile si eficiente imi comand si eu.




Compresorul si panoul de comanda de la amortizoarele de mai sus,e foarte misto ideea:)





Volan OMP pentru mine,imi place la nebunie,se potriveste de minune cu scaunele MOMO care sunt negre cu galben,dar nu o sa treaca mult pana ce galbenul o sa se transforme intr-un negru urat si ros si......urmeaza centru OMP negre cu galben,cele rosii care le am acuma de la mare boss o sa le dau.


Kituri homocinetice,ceva ce nici pe comanda nu gasesti in Romania,drept urmare am adus noi :)














.

2 comentarii:

ionutz spunea...

bine ca au inceput sa vina piesele macar. asteptam cu interes si restu.:)

degette spunea...

Buna ziua,pot sa am nesimntirea sa va intreb ce coduri au sau de unde le-ati achizitionat?Stima