sâmbătă, 15 martie 2008

No thanks!!!!!

Am senzatia ca Toyota asta nu a vrut la noi. Ceva nu i-a placut ei. Am avut de pus scaune sport si o bara fatza, dar nimic nu a mers cum trebuie. Am muncit 2 zile la suportii de scaune si i-am refacut de vreo 3 ori. Bara fatza la fel. Vopsit de 2 ori din cauza chimiei care ne invatza cate ceva despre incompatibilitati. Pana la urma a iesit ceva...




what to do what to do?? canta o prietena de-a mea.......observatzi ca tzin aprope canistra de benzina in timp ce refac a x-a oara suportii de scaune



intr-un final, bineinteles noaptea am terminat toyotzica...10 minute mai tarziu....



deeeci, alta Toyota a taiat fatza acestei Toyota care a dat in ea, care celalta toyota a facut un 360 si a intrat intr-un stalp(mic, nu mare) care a cazut pe un opel, rezultand undeva si o clavicula(italiana se pare)rupta in the processss.....

Clar, ceva nu i-a placut........sa fi fost atatea zukiuri in jur? oricum va veni inapoi si o sa o luam la intrebari:)

6 comentarii:

Costin spunea...

Si chiar ne-am purtat frumos cu ea :)

Mika spunea...

A simtit ea ceva...you zukers lovers :))

ionutz spunea...

las ca vine inapoi la terapie :). trebuie doar sa ne cunoastem mai bine cred:))))))

Costin spunea...

Lasa ca vine un BJ40 in curte si nu o sa se mai simta singura :)

Anonim spunea...

hai sa-mi trag! nasol...

Anonim spunea...

mda... cam nasol :( .... toata smecheria mi-a cam f...t week-end-ul !
dar se intoarce masina: bara noua, scaune re-aranjate + bara spate :D