miercuri, 26 martie 2008

The OMP Touch

de dimineata (un pic afectat dupa berea de aseara) am dat o fuga pana la OMP sa luam un volan pentru samuraiul rosu, pe care unii il stim(exclus Sergio Leone) drept the beautifull. La omp a durat ca de obicei mult penca cei de la magazin - care , ma indoiesc sincer ca vand vreodata ceva - nu au resisit sa scoata nusce din gestiune si atrebuit sa........ ma rog. am luat normal ceva cu rosu , ca asa e el. urmeaza centurile omp rosii , bineintzeles cu buretzei negri. dragutz...


3 comentarii:

florian spunea...

frumos habitat

Mika spunea...

cam jucarie asa (volanul)....parerea mea, nu dati cu nimic in ea :)

Costin spunea...

Fac astia la OMP o gramada de jucarii pentru oameni mari,am si eu un volan frumos pentru bulgaroaica!!!! nu stiu cat o sa reziste ca e cu galben :)