miercuri, 18 iunie 2008

La gramada

Da la gramada penca nu prea am timp sa .....
Am facut bara spate la Madmaxawhiteknight. in sfarsit. acu nu arata cine stie ce dar s-a cerut ceva simplu, mai e de finisat si de adaugata accesoriile. se face....

Am inceput lucrul si la Puch. Avem de reconditionat bara fata, de facut una pe spate si alte cateva maruntzisuri.....

eu am mai taiat un pic din jimny pentru ca rotile imi ating in fata aripile (si mi-au indoit una :( ). deci prietenul Flex la treaba....


apoi a trecut D-l Semaca ......



mit ein differential sperren (sau cum se spune) fur the Melandewagen. O minunatie. Neam holbata o gramada de vreme cu admiratie la bucata de fier... Cu totii...Vai ce realizare...felicitari!!! Adevarul ca un blocant spate de IMS e o raritate. mecanismul e simplu si eficient. sunt cateva modificari de facut fata de Melandewagen dar cui ii pasa. E clar in viitor o sa ne tzinem cu greu dupa M-klaseul lui Semaca. o sa vedem noi:)

Un comentariu:

Mika spunea...

cum nici frane zicea ca nu prea are...chiar ca n-o sa-l mai prinda nimeni pe Semaca :D