duminică, 29 iunie 2008

BUZAU - Ziua 1



Jungla de langa Buzau.


Poate ar trebui sa sar peste micile detalii… dupa o zi de concurs – relatand de la fata locului… Nissanul meu e lovit – far spart, overfendere, bara, stop spate si alte mici semne in caroserie, Samuraiul nostru a luat foc (un pic), plus bara fata smulsa, proiectoare etc.. zob, baterie topita, antena impachetata, masina lui Sorin are puntea spate rupta, planetara spate rupta, nu mai trage fata (inca nu stim de ce), baterie terminata, etc Dragos este inca in traseu (ora locala 20:45) si noaptea trecuta n-a dormit nimeni – azi n-am mancat inca… si.. deja apune soarele si se anunta racoare.
Cu toate astea, desi ne-a luat 3-4 ore sa parcurgem ultimii 8 kilometri - am luat startul pe pozitia a 6a si suntem al doilea echipaj sosit in baza.
Se lucreaza deja la masini… un om de bine e pe drum din Bucuresti cu piese de schimb.
Mi-e foame, somn etc… si va mai las cateva poze.
Promit mult mai multe dupa ce ne intoarcem. Eventual revin cu detalii mai tarziu.



4 pasageri in masina.. toti dormeau.. inclusiv soferul. Eu nu eram printre ei.



Asistenta in actiune.



Moment tragic - instalatia noastra (sa facem din 2 masini una - suspendand-o pe prima ... ei bine.. a avut un punct slab. )




Pe cand improvizatia mergea.

Un comentariu:

Mika spunea...

lucrurile merg din ce in ce mai bine observ.
uffff....mai si dormiti mah (dar nu la volan pls).