vineri, 6 iunie 2008

2 chefuri in 24 de ore - 700 km distanta intre ele.


mda.. trebuia sa fim la Tg. Mures - asta e...
Matadorul nippon, "The Mud Shredder" a ramas cu ceva cardane rupte de la Gura Humorului iar senzatiile mi le-am procurat cu un weekend mai devreme, intr-o calatorie... in care l-am sarbatorit pe Sorin von Parvulescu.


Sa traiesti batrane!

A fost chef cu fitza si cu oameni buni. Pepi, Shuni, Mauri si Ioana, Barabas, Marius, Lotzi si muuulti altii toti la masa mare. Mai pui un set de bauturi fine, mancaruri alese, muzica si oameni (cu pacatul de a nu fi atinsi de offroad dar tot la fel de minunnati) si iti iese de o petrecere corespunzatoare.



Shuni ma duce int-run bar vis-a-vis sa testam pulsul Clujului de rit mai fraged.
O fata draguta ma ia de maneca si ma intreba "NU te supara.. ai fost cumva la BORC, la Gura Humorului?"
Ii zambesc si-i fac cu ochiul in timp ce Shuni isi aduce aminte sa inchida gura si sa-si stearga uimirea din ochi.
"Vezi.. d-aia fac offroad.. zic"
Apoi am petrecut iar pana cand am inchis localul si m-au dus oamenii la aeroport.

Stai sa te gandesti inainte de a pleca de acasa... ce sa iei cu tine si ce din tine lasi acasa.
8 ore pe tren te gandesti cate ai fi facut daca erai acasa. Iti aduci aminte de cate ori ai mai fost in Cluj, te intrebi daca nu ar fi fost mai eficient un drum int-ro locatie mai exotica, dai vina pe "tara in dezvioltare" care iti ia 8 ore din viata sa ajungi unde ar fi trebuit sa ajungi in 4.

Dar ajungi la un chef cu oameni straini... si incet incet se umple de oameni frumosi, si cei straini devin interlocutori ce-ti iau interesul de colo colo.. si dimineata te trezesti cu prieteni noi.

Si te intrb - daca ti-as promite niste prieteni noi la capatul unui drum.. cat de departe esti dispus sa mergi ?



Eu am terminat weekendul cu un bilet de tren - Buc - CJ, unul de Avion CJ-BUC, autobuz, metrou (apropo.. au schimbat astia vagoanele in metro - eu acum le-am vazut), tren Buc - CT, microbuz.. etc.. hai ca va plictisesc.

NU am din pacate poze cu tot traseul dar mai las vreo cateva impresii...


bine.. pe Pepi il cunosteam dinainte ;)


O fata cu un genunchi zgariat.. in microbuzul spre mangalia.


Si surpriza de la capatul tarii.

5 comentarii:

Mika spunea...

daca mi-ai promite niste prieteni...da, cu siguranta as merge departe departe depate!
hai, unde mergem??? :)

Costin spunea...

Cum unde?
La Cluj :)
Si sa-ti zic un secret...(cu avionul)...ssssss

Costin spunea...

Prietenii ca prietenii da TORTUL!!!
Sa te tot inoroiesti acolo. . . .

sorinake spunea...

cluj e langa mures ?

Suz spunea...

aaa...eu eram tanti care te-a tras de mana.(desi..te-am tras brutal de umar)
mai..va asteptam pe aici...aveam dealuri faine,unde se fac la greu sessionuri de offroad "particulare" cu echipa noastra buna :D