marți, 17 februarie 2009

short peek

back to work. am continuat lucrul la toyo 71. cu suspensia sus am facut o proba cu gumele de 35" sa vedem daca au loc
From 17.02

merge dar nu e prea e loc de ceva flex si oricum nu prea vrem sa taiem , deci instalam un bodylift de 35mm. so, back to work
From 17.02

bara fatza e aproape gata, mai e de fabricat scutul din aluminiu.
From 17.02

vis-a-vis :) se lucreaza la Pajero Sport care e aproape de final. au sosit de la electrovopsit bara scarile si roof-rack-ul. culoare-alba:D. daca va mai amintiti am mai avut o bara alba acu ceva vreme. se pare ca a prins.....
From 17.02

montam si rotile. elicopterele,cum le zic eu, incaltate cu gume 35"x12.5".
facem un pic de loc pe fatza ..
From 17.02

is this fawkin good lookin' or ..?!?!
From 17.02

profil de seara nereusit cu bara alba
From 17.02

o sa revin cu poze pe ziua oricum pentru ca merita :)
From 17.02

tot [e seara am pus 35-urile si pe Toyo.
a crescut ceva:D
From 17.02

maine continuam...

2 comentarii:

Lexxx spunea...

E super ce faceti voi, si mai ales cu cat suflet o faceti... Tineti-o tot asa, eu intru aproape zilnic sa vad ce s-a mai intamplat.

ionutz spunea...

multumim
ma bucur ca iti place, noua cu siguranta da