marți, 3 februarie 2009

Pajero Sport

Am mai avansat un pic si cu proiectul Pajero Sport. In asteptarea 35-urilor pentru a vedea cat ce mai taiem din fatza ne-am ocupat un pic de fiare,
am facut un rand de scari. sunt cam scoase inafara si nu imi plac dar sunt folosite si ca treapta si cand vor aparea 35-urile o sa para mai mici...
From 04.02

am lucrat si la bara fatza
From 04.02

From 04.02

colivia asta mi s-a parut imensa. a trebuit sa acoperim golul lasat de bodylift. iar formele masinii impun un pic de decenta. pe masura ce am construit parca s-a mai estompat un pic. aspectul..
From 04.02

From 04.02

From 04.02

later
From 04.02

parca incepe sa arate mai bine. incentru va veni un scut din Alu.
maine ne apucam si de roofrack. am schimbat si cutia de viteze. sa vine gumele odata!! :) Pajero Sport pe 35-uri, sweeet

Niciun comentariu: