duminică, 22 februarie 2009

Proiect 71 - II

Am scos afara Toyo 71 sa vedem pe unde ating gumele la flexari si am tras cateva cadre.
Masina arat fix cum trebuie(zic) iar proportiile sunt corecte. Asa-i?
From 21.02

(cam slabutz cu travelul dar deh, asa-s foile)
From 21.02

From 21.02

From 21.02

inside again, ne apucam de bara spate.am avut mana libera tot ce s-a cerut este un suport de rezerva care sa culiseze..
From 21.02

.Imi place din ce in ce mai mult sa indoi tzevi si cum sunt adept declarat al stilului naked. sa vedem ce a iesit:
From 21.02

From 21.02

From 21.02

From 21.02

From 21.02

From 21.02

in pareta de sus va veni tabla striata ca o prima treapta. pe usa vom construi o scara . masina este deja destul de inalta si altfel nu va mai fi acces la portbagaj.
mai sunt de construit scari laterale, suportul de rezerva, montat snorkel, legat proiectoare....
deci luni continuam......

3 comentarii:

Anonim spunea...

jos palaria! tot respectul pentru toata munca voastra!

Bogdan Calancea spunea...

Superba masina, proportiile sunt perfecte.
Cine-i fericitul posesor al masinii?
Am cautat intr-o vreme acest model...pt motor/performante.
Numai bine, Bogdan.

ionutz spunea...

stai linistit tuturor ne place maxim acest model.
propietarul este un amic pasionat mai mult de moto....