Zilele astea ne ocupa de o Toyo foarte foarte misto dupa care ne curg balele tutuor pe la dojo. E vorba de un Landcruiser HZJ71, motorizare 4.2 diesel. Partea negativa cu a toyotelor scurte cu motor de 4.2 este ca toate sunt cu suspensie foi fatza/spate( exceptand modelele foarte recente care au elicoidale fatza/ foi spate) considerata HD.
asa arata cand a ajuns la noiplanul pentru Proiect 71 sunt: bara fata+troliu, bara spate cu suport rezerva, suspension lift, body lift , 35-uri, proiectoare scuturi si ce neomaiveniprincap.
prima operatiune: scapam de caloriferul asta din botul masinii:)
Mutam masina pe rampa pentru a ne ocupa de suspensii, prilej cu care mai facem cateva poze la inceput de proiect.
arata oricum foarte bine. zic . modelul 71 are botul mai lung decat restul 70-urilor, mai ales din cauza motorului de 4.2 care este foarte lung, si aripile fatza diferite. e Landcruieserul meu preferat. de fapt daca era 78 era si mai bine dar ne multumim cu ce avem.
La suspensii noi am sugerat o conversie la elicoidale , dar propietarul nu a dorit asa mult modificata masina asa ca am revenit la vechile noastre cunostinte, suspensiile OME.
spategreasable shacklessi fatzaam inceput si lucrul la bara fatza..
intre timp au sosit si gumele :D
si nu ne-am putut abtine sa punem repede unul pe Mitzu sport sa vewdem cat avem de taiat, dar si cum arata
sweeeeeet
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu