duminică, 15 februarie 2009

Proiect 71 - I

Zilele astea ne ocupa de o Toyo foarte foarte misto dupa care ne curg balele tutuor pe la dojo. E vorba de un Landcruiser HZJ71, motorizare 4.2 diesel. Partea negativa cu a toyotelor scurte cu motor de 4.2 este ca toate sunt cu suspensie foi fatza/spate( exceptand modelele foarte recente care au elicoidale fatza/ foi spate) considerata HD.
From 13.02

asa arata cand a ajuns la noi
From 13.02

planul pentru Proiect 71 sunt: bara fata+troliu, bara spate cu suport rezerva, suspension lift, body lift , 35-uri, proiectoare scuturi si ce neomaiveniprincap.
prima operatiune: scapam de caloriferul asta din botul masinii:)
From 13.02

Mutam masina pe rampa pentru a ne ocupa de suspensii, prilej cu care mai facem cateva poze la inceput de proiect.
From 14.02

From 14.02

From 14.02

From 14.02

arata oricum foarte bine. zic . modelul 71 are botul mai lung decat restul 70-urilor, mai ales din cauza motorului de 4.2 care este foarte lung, si aripile fatza diferite. e Landcruieserul meu preferat. de fapt daca era 78 era si mai bine dar ne multumim cu ce avem.
La suspensii noi am sugerat o conversie la elicoidale , dar propietarul nu a dorit asa mult modificata masina asa ca am revenit la vechile noastre cunostinte, suspensiile OME.
From 14.02

From 14.02

spate
From 14.02

From 14.02

greasable shackles
From 14.02

si fatza
From 14.02

am inceput si lucrul la bara fatza..
From 14.02

From 14.02


intre timp au sosit si gumele :D
From 14.02

si nu ne-am putut abtine sa punem repede unul pe Mitzu sport sa vewdem cat avem de taiat, dar si cum arata
From 14.02

sweeeeeet

Niciun comentariu: