joi, 25 septembrie 2008

Ziua lui Tuparu - Prolog

From suzukidojo

E ziua lui.
Ma rog .. a fost ieri, bauta a inceput alalta-ieri.. dar eu trecut fix la termen pe la garaj.
Mi-am petrecut toata ziulica cu el... ca asa e frumos. Petrecem in familie.. si .. prin munca.

Ionut se tavalea pe jos sub lampa ROZ a unui samurai - frate... e un "contrast agreziv" in toata fraza.
From suzukidojo


Un Danut e afunda in rovere.
From suzukidojo

From suzukidojo

Alt danut se afunda sub Patrolul meu.
From suzukidojo

Schimb de ulei pe toate planurile - 5 litri au intrat numai in grupul fata - brrr.
Apoi cutie, transfer, grup spate, motor (plus Dura Lube), I-am luat masinii si niste covorase urate cu spume - tre sa le pictez cumva, stergatoare noi, am reglat un far (care ne-a luat vreo 2 ore pana sa vedem cum.. si tot in sus bate - un pic) si ciuperca pe butuc - am schimbat siguranta care imi luase lumina de la bord.
Pacat ca.. s-a ars iar.
Urmeaza - suspensei, gume, flanse, bara de directie (:( ) si mutle altele :)
Da.. noul desen e aproape gata si el.
In rest .. la garaj.. se sapa rampa, se lucreaza din greu la amenajari.
From suzukidojo


From suzukidojo

From suzukidojo

Si cam asa fuse ziua me ala garaj.
Dar ziu alui Tuparu.. cred ca abia incepe. ;)

Niciun comentariu: