Sau Santana ca de fapt cam asta scrie in buletinul tuturor Samuraielor mai noi. Orisicum un nou Sam a trecut pe la noi
aratand impecabil si verde. cand colo sub capota...
1.9D de la Renault. care nu mergea bine. la 430000 de km. raman la parearea mea. daca e sa mearga ceva prost la un Suzuki sunt motoarele diesel impoartate. atat cele de peugeot cat si mai recent cele de renault. si in plus parca nu e in spiritul unui Sam sa aiba motor diesel. Sam-ul tre sa fie nebun nu rontzaitor... ma rog. pentru montarea dieselului de renault s-a folosit o flansa adaptoare si cutia de samurai, mutate tampoanelesi in general inghesuit toate ca sa incapa. au fost puse opritoare de cursa pe fata pentru a nu ucide arcurile cu greutatea suplimentara a propulsorului(ta da!!!!). asa cuplul superior se simte, masina trage de la 1500 de ture fara probleme. nu stim daca va rupe aderenta in teren cum ii sta bine unui Sam. si oricum vine din fabrica cu 3.4:1 in grupuri...
interesant dar pentru noi Sam (sau Suzuki) diesel , NU.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu