joi, 25 septembrie 2008

tot un fel de prolog

Am incercat ieri sa ne punem masinile pe picioare pentru iesirea din wknd cu ocazia zilei lui Costin.

Tzuparu a schimbat arcurile fata, fixat bara, reparat pedala ambreiaj, si Campioana e gata de drum iar. si chiar arata bine cu noile rotzi bling bling. nu am poze la final de zi dar va promita ca asa e...
la mine la Jimnycar au fost ceva mai multe de facut. cu ceva zile in urma am schimbat din nou arcurile fata

cu ocazia asta am mai castigat 6-7cm? pe fata..

poza cu jimnycarul pe 30-uri si cu noile arcuri instalate
se vede ca momentan fata sta mai sus deci va trebuie sa inlocuiesc si arcurile spate(si amortizoarele probabil) pentru a afi la nivel. nu-i nimic se face sapt viitoare eu oricum sunt multumit ca am gasit ce trebuie pentru fata . sau asa cred dar voi proba in wknd.
odata cu liftul suplimentar mai vin cateva chestii de facut: bari panhard reglabile si bucsi de corectie a unghiului caster..



si am lucrat si la bara fata si la unghiul de atac dar poze cu asta in o emisiune viitoare

3 comentarii:

Anonim spunea...

pot primi adresa voastra si un numar de telefon? As face miercuri o vizita pe la voi. Merci

eusebiu_swot@yahoo.com

Afantana spunea...

Tuparu = 0722599385
Daca nu e prea tarziu :)

Anonim spunea...

mai bine mai tarziu decat niciodata :)

Mai vin prin Bucharesti cam peste 10 zile.

Mercic