marți, 2 septembrie 2008

Nou sediu Dojo (nn. Atelierele Harniciei)

Ne-am mutat. De la 1 sept avem un nou sediu.Nu am prea mai surubarit deloc penca am facut treburi organizatorice.
Sunatem la Glina, fix vis a vis de.... , in curtea fostului Abator(de fapt daca stiti suntem in curte cu TRACO - salut vecine!).

Ca orice cladire comunista care este, se pastreaza peretii si se reface TOT. Dar nu-i nimic locul ne place are potential (de fapt de-aia ne-am mutat aici), dar o sa dureze un pic pana il punem pe roate...
atelier

hala



etaj



dupa cum se vede sunt cate ceva de facut dar la asta se lucreaza(observatzi schelele :))




deja am pus ceva usi, s-a curatat , spalat, vopsit chiar si lucram un pic insa numai in curtea din spate dar suntem increzatori dupa cum se vede (на снимката с български hipie).



oricum si mai imporatant avem deja lounge :)

5 comentarii:

Afantana spunea...

Looouuunge - niste pietris alb fin, o oferta de cocktail-uri, 70 de nuduri si o cutie de transfer desfacuta. Ucenic la Atelierele Harniciei... asta vreau sa fiu cand ma fac mare.

ionutz spunea...

asta cu pietris nu esti primu care o spune sa ne ocupam
sa iei aerograful cand vii:)

Mika spunea...

da da...si niste plantutze ici colo...gata lounge-ul :)

Anonim spunea...

succes in continuare si spor la munca - andy68

Unknown spunea...

Acu o sa aveti loc si pentru masinile mele:)