Pentru a termina cu suspensia fata am intarit tendoanele inferioare, care sunt curbate pentru a ocoli bara de conexiune , dar pentru garda.
Apoi le-am montat pe masina si am facut cateva teste :
Kaprun cu botul pe labe..Apoi am montat coiloverele ( Fox cu Eibach) sa vedem cum arata la inaltimea de lucru:
Am mai lucrat ceva si la partea din spate.
S-au facut intarituri ale sasiului pentru a compensa cat am taiat noi din el:
Am confectionat si rezervorul din inox.
Am facut si o bara spate , simpla , cu prinderile ascunse. Si bara spate si cea din fata, ca de altfel toate modificarile pe care le facem masinii, dorim sa mearga oe aceeasi idee, de lup in blana de oaie. Mai exact ,masina va fi foarte capabila , dar nu va arata neaparat lucrul acesta in aspectul exterior.
( zici ca suntem un site de reclama otc....)))
Au venit si jantele de la intors. ET -ul negativ este enorm, abia daca mai raman 2-3 cm backspace.
De acum ne vom apuca de reconstruit aripi , contraaripi si interiorare, so stay tuned.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu