De la ultimul post am avansat destul de mult cu proiectul FC.
Suspensia este gata, in curand ne apucam de structura.
Sa vedem ce s-a lucrat:
Pe spate am facut un 4-link dublu triangulat, care va permite un travel suficient pentru coiloverele de 16 inch de la FOX.:
Pe fata am facut un 5-link cu brate paralele si bara panhard.
Am optat pentru un high steer pe fata epntru a nu mai lovi bara de conexiune care sta , la puntea de 70 , destul de jos. Pentru a muta bara de conexiune mai sus, am relocat caseta de directuie si bara panhard. Pentru bara panhard suportul de pe punte a fost refacut, fiind un punct slab recunoscut la puntile de 70 (in offroad extrem).
Am scurtat , deasemenea ce a mai ramas din sasiul original, pentru a avea un unghi de atac de 90 grade.
Apoi am pus ce a mai ramas din caroserie sus si am sudat-o de sasiu. Din caroseria originala vom pastra doar bordul si usile; restul va fi tubular.
Se poate vedem cat de in spate sunt acum motorul si caroseria, ceea ce va duce la o distributie mai buna a greutatii:
In continuare vom monta cele 2 trolii, care sunt Warn 9274 (unul cu Gigglepin). Ambele vor fi montate in partea din spate. Dupa care ne apucam de structura..
Stay tuned!!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu