marți, 23 noiembrie 2010

Am fost la Iasi.

Am fost la ultima etapa din campionat,adica la Iasi si a fost cel mai frumos concurs la care am participat anul asta.
Organizat perfect,lucru cu care nu eram obisnuit la Iasi dar am zis ca nu e asa important....am plecat de acasa hotarat sa ma dau ca e ultimul concurs de anul asta.
A fost cel mai misto traseu,am intrat vineri dimineata in traseu la 10:30 si am terminat la 23:45.
Foarte misto traseul,tehnic,cu urcari si coborari bengoase,foarte multe ravene misto,am folosit si troliul binisor iar orientarea ne-a dat ceva de furca pentru ca majoritatea drumurilor slab vizibile erau acoperite de frunze iar pe intuneric le gaseai foarte greu.
M-am rasturnat in prima speciala si am primit 100 de puncte penalizare pentru ajutor extern (m-au pus pe roti)iar in a doua speciala in care mersesem foarte bine o creanga mi-a rupt comanda de la troliu si am pierdut 10 minute sa o repar.
Cu toate astea am terminat ziua pe locul 4.
Sambata a mers bine pana pe la jumatatea traseului cand s-au retezat suruburile de la MRL-ul dreapta si am continuat traseul fara traciune fata.
L-am terminat,nu am facut a doua speciala iar la final am ajuns sa termin concursul pe pozitia 6.
Bravo Robert,Cristi si echipa de la Iasi,a fost super.

Niciun comentariu: