marți, 20 ianuarie 2009

Scurt/2

Cateva adunate de pe la dojo.

La G exact ce ziceam s-a intamplat. ¨Ruleta minte¨ zicea cineva ....
Am facut test de flex si atinge la full flex.... Deci, mai taiem un pic


later:


A trecut pe la noi un Sam(printre altele) foarte misto asa ca i-am facut o poza:)


Am pus si un bodylift de 2 inch la Pajero Sport. Daca va mai amintitzi am pus si OME pe cotetz.
Usor usor se contureaza un proiect frumos. Mai avem de pus o bara HD , slidere, roofrack si ce ne-o mai trece prin cap.
Desi am inceput cu gandul ca vom pune 32-uri , ne-am sucit si am ajuns pe la 34. Asa ca , more lift needed...



Si am inceput reansamblarea motorului lui Sese.
Nu stiu daca v-am zis, dar Mitsu al lui Sese a terminat UrsusFreeTrack cu un sound nou.
Working on it R we...

Niciun comentariu: