duminică, 25 ianuarie 2009

G- part7

Am mai avansat la G. Am terminat ce era de taiat in fatza ca sa incapa gumele 37, dar nu am taiat botul masinii asa cum era normal(daca ma intrebatzi pe mine).
Dar sa vedem ce s-a lucrat..:
arc scos masina pe bumpstoper prima proba..
From 24.01

atinge , e clar
From 24.01

taiem cu mila :)) si suportul caroserie fata si proba..
From 24.01

nu merge mai taiem un pic

From 24.01

Note to self: daca ai un G vrei sa pui gume 37 si nu faci alte modificari(mutat punte etc) iti trebuei neaparat un G automat. nu de alta dar noi am fi taiat ceva din pedala de ambreiaj..:D
intre timp m-am apucat de montajul troliului in spatele
copilotului. o sa revin cu detalii

From 24.01

asa arata G-ul pe 32 , ride height, partea din spate..
From 24.01

From 24.01

am terminat rezervorul..
From 24.01

From 24.01

rezervorul are aproximativ 100 litri. va mai fi un rezervor suplimentar de 10 litri montat sub masina din care se va face alimentarea..
TIG welds
From 24.01

am capacit fatza
From 24.01

From 24.01

From 24.01

si am pus slidere. sliderele sunt de fapt o teava de 76mm/4mm grosime, taiata pe lung si sudata pe prag, intarita sus cu platbanda 4mm grosime...
From 24.01

indoor test al sliderelor, prilej cu care am aflat ca our cam has no sound. asta e ...

Niciun comentariu: