duminică, 13 aprilie 2008

road trip

in we am fost la o plimbare cu bulgarian sam(deja stim care e asta )
l-am spalat. deja e mai bine. m-am chinuit cu gumele existente care rupeau volanu la 60 pana ala sacele.la sacele pitstop. punem Malatesta Kobra echivalent 30 inch. incap fara probleme penca am testat deja cu 31. ( oricum gumele si jantele nus ale lui dar nu o sa o luam de la capat cu jantele)



apoi, scurta oprire la Lempes ca sa cad un pic(de, sunt incepator)


stop din nou in poiana sa ne intalinim cu un prieten samurai. sunt ceva diferentze intre sj413 si sj80. clar urmatorul samurai pe care il voi avea va fi un sj80

ziua urmatoare am facut o mica tura la Maneciu in fundul curtii. in teren samul pe elicoidale e altceva. puntzile lucreaza cum trebuie, iar gumele de 30 le trage fara probleme





si mai pun o poza penca cotetzu chiar arata minunat

deci se poate:)

Un comentariu:

Mika spunea...

si asa mitul a fost "busted". da domnilor, samuraiele (unele) flexeaza :). chiar si eu care nu ma "aprind" la fiare incrucisate si arcuite, am ramas impresionata.
gata, imi place si mie un samurai :D
(SJ 80 zicese).