vineri, 11 aprilie 2008

jimny

ei bine, mi-am luat jimny.
ramas fiind fara masina de cand l-am dat pe the one ( SJ-u acu mai bine de de 8 luni), si dupa o perioada nedecisa cu Marele Cotetz Alb( care a ramas oricum in familie), a venit vremea sa-mi iau un cotetz nou. acu 2 saptamaniam facut un tur pana la timisoara si inapoi sa caut un nou sam dar nu am gasit decat cotetze beyond repair. intamplator a aparut in bg un jimny, care ( parerea mea) e f misto.
n-am mai avut unu pana acu. mi se pare mai mic decat samuraiu. clar suspensia mai buna. abia astept sa-l vad in teren, mai ales ca daca tot a aparut, micul( deocamdata) jimny este un studiu de caz pentru a vedea ce cade/ cum merge la cotetz.
imi place mult cum arat motivul principal pencare l-am luat fiind ca e choped:) si inca bine . briiici:)




scaunele nu vor sta asa amult pe masina

si, pentru ca nu poti sa dai examen fara sa mergi la seminarii( pe bune???) as vrea sa fac si cateva concursuri anu asta cu little racer. pentru inceput am inscris-o la prieteneasca de la gura humorului. echipa face bineintzles cu un alt zuki , vitara lui adrian. Avem acum 2 echipe de zukiuri :)

4 comentarii:

Mika spunea...

sweeeeeet!!!
v-ar mai trebui si ceva copiloti ca asa n-ajungeti departe :)))

danecdan spunea...

..incet, incet, am incepot sa iubesc.SUZUKI, (...sau sa ma auto conving).
Este posibil ca intr-un viitor nu prea indepartat, asta insemnind 2-3 luni,(mai , iunie) sa fac rost de 300-400.000.000. lei si zau ca mi-as lua un SUZU, dar voi m-ati inebunit de tot....daca la inceput vroiam un SAMURAI..., acum trebuie sa aleg intre trei...dar toate SUZU :Samurai , Ignis sau Jimny ----,doresc sa-i fac si modificari din cel putin doua considerente....
1. pentru ca doresc sa ma izolez de lume si asta presupune un loc greu accesibil.....si 2. ca sint mai masiv, 118 kg,...
as dori un motor de pina sau putin peste 100 PS, pina in 40-50.000km, si mai nout adica Euro 4...
Voi, Mesterilor..ce mi=ati recomanda?
Cu respect si considerati..Daniel(Sibiu)

Afantana spunea...

s-o tii sanatos si sa te duca... unde vrei tu.. chiar si pe podium.

ionutz spunea...

scuze abia ama vazut comentariul..:).Eu personal nu as lua Ignis pentru ca nu asta caut la o masina. in continuare Samuraiul mi se pare mai robust, dar inca nu am testat serios jimny-ul. Dar jimny este o masina (mai)moderna cu suspensii mai comode si motor mai puternic. Samuraiul se poate modifica mai usor si mai ieftin...Oricare dintre ele le alegi siguuur o sa te distrezi un pic:). bafta