vineri, 11 aprilie 2008

bulgarian samurai( care???)

ca toate is bulgaroaice. oricum tha samurai formaly known as....adica primul bulgar de pe blog. ma rog....dupa ce a zacut cam o luna la noi in parcul rece am repus pe sosea samuraiul alb pe elicoidale. cu arcurle fatza schimbate masina sta acum la fel de sus ca pe spate. am facut o tura de rally raid in spate ecurtii si tzuparu s-a cam dat. masina merge foarte misto si din nou se vede diferentza intre arcuri elicoidale si foi. am pus de proba si un 31 obosit sa vedem daca incape si a intrat fara probleme. saptamana viitoare o sa o resuscitam un pic. pana atunci maine o sa o iau o tura pe la munte sa vedem cum trage:)


ca tot am dat roata jos am vrut sa vedem cum arata si jantele celelate pe sam, desi nu au gume( tot se plangea cineva ca punem nuduri- ei bine....:)


dar si ghivecele de 10

Niciun comentariu: