miercuri, 7 decembrie 2011

Kaprun - rear suspension and some cutting

Am terminat de link-uit spatele la proiectul Kaprun. Am folosit teava de 44.5mm, respectiv 38mm, bucse cauciuc la un cap si Currie joints la celalalt cap. Suspensia este asa um ne-am invatat deja , dublu triangulata:
From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

Reamintesc pe spate vom avea Fox-uri de 12 inch cursa. Geometria suspensiei poate acomoda coilovere si cu 20 inch travel, dar cum nu vrem sa taiem toata masina....
Trebuie sa taiem totusi ceva tabla pentru a face loc rotilor Silverstone de 33 inch (care printr-o ironie a celor de la Silverstone sunt cu doar 2 cm mai mici decat acelasi model de 35 inch!!) dar mai ales pentru ca demontand ceva table in zona rezervorului am gasit RUGINA.
From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

or, tinand cont ca aici vorbim de Kaprun , mi se pare inadmisibil. Zis si facut:
From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

From poze kaprun 07.12.2011

acum ramane de vazut pe unde strecuram si Fox-urile...

Niciun comentariu: