Zilele astea construim pentru un client(Nasu Mare) o structura completa, pentru al sau Patrol. Masina a fost deja taiata si dezechipata pana la stadiul de reconstructie unde intervenim noi. De data asta ne vom ocupa strict de tubulatura.
De curand a aparut in regulamentul pentru concursuri o sectiune referitoare la rollcage-uri, care spune ca acestea trebuie sa se se situeze numai in interior. Din cauza acestei noi reguli, clientul a dorit sa facem toata structura in interiorul masinii, desi cel mai probabil aceasta va fi incadrata la tubulare.
De ce toate rollcage-urile trebuie sa fie interioare de acum inainte ma depaseste complet, dar probabil cei care fac regulamentul stiu mai bine.
Intr-un rollcage interior de Patrol incape fara probleme un Samurai, iar intr-un Samurai cu rollcage interior nu mai incape nimeni, dar probabil cei care fac regulamentele nu s-au suit vreodata intr-unul.
In opinia mea, atat timp cat se respecta elementele de siguranta ale unui rollcage , situarea lui in interior sau exterior nu are vreo importanta, dar probabil ca sunt altii care stiu mai bine.
Revenind la Patrol, sa vedem ce s-a construit pana acum:
Pentru partea din spate am optat pentru un aspect mai rally care se potriveste Patrolurilor..
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu