joi, 3 iunie 2010

THE RAT 2010

Am venit victoriosi de la Romanian Adventure Trophy Arad 2010.
Cu Romica pe post de coechipier si in echipa cu Craiu si Ioana am reusit sa urcam pe cea mai inalta treapta a podiumului :)
A fost un concurs foarte misto,o adevarata aventura asa cum ii spune si numele.
In doua zile am facut aproape 300km de offroad,am luat 62 de CP-uri cu doua mai multe decat echipa de pe locul doi.
Organizarea a fost la mare inaltime asa ca ii felicit pe Bucur si echipa ORCA.
Noua ne-a placut mult acest formant nou de concurs bazat mai mult pe navigatie decat pe rupt masina.
Cu siguranta ne vedem la start in 2011!!!

Urmeaza si cateva imagini preluate de pe forumul Club4x4.
Enjoy :)










2 comentarii:

Fabian spunea...

Maestre, in sfarsit ! I-ai ciuruit! felicitari!

Costin spunea...

Asa e,i-am ciuruit.
Dar aici a avut un aport substantial copilotul meu Romica!!
Urmeaza TAT-ul :)